Wish you were still here..

un alt zeu al muzicii rock a plecat sa se odihneasca on the dark side of the moon. how I wish he were still here..

dar sunt sigur ca de acolo de sus are sa mai inspire multi alti lunateci care noaptea-n stele suna. pentru astfel de oameni iti doresti ca hindusii sa aiba dreptate cu reincarnarea. modul in care imi pot arata respectul pentru ceea ce a facut ca muzician este sa ii trimit un gand de multumire pentru ca mi-a dat una dintre cele mai adanci balade pentru momentele in care mi-am dorit enorm sa am alaturi pe anume cineva care era mult prea sau de tot departe. Rasucind in minte din nou si din nou cateva versuri dureros de adevarate:

‘We’re just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have you found? The same old fears.

Wish you were here.”

sa il pun in aceste cuvinte putine si sa cumpar discografia pink floyd la urmatoarea comanda de pe amazon.

drum bun Richard. moon is a harsh mistress.

Lasă un răspuns

