„Se” a acreditat masteratul de publicitate de la SNSPA

In sfarsit, dupa multe luni de comunicare, munca si mai ales „lupta cu sistemul”, am primit confirmarea oficiala ca masteratul de publicitate de la SNSPA este acreditat de catre IAA Wordwide. Felicitarile, masa si dansul cu ocazia cununarii robilor lui Dumnezeu studentii cu robul lui Dumnezeu Acreditoru’, la festivitatea oficala de deschidere. Sper ca macar anul acesta sa nu mai aiba loc la Patriarhie. Locul acela e prea sfant pentru pacatori de bine ca mine🙂

15 gânduri despre “„Se” a acreditat masteratul de publicitate de la SNSPA

  1. daniel,
    din pacate nu functioneaza retroactiv😦 dar avem in plan un program de tip alumni in care sa tinem legatura cu toti absolventii. va tin la curent

  2. rares,
    desi mi-am propus a nu cenzura comment-uri, pentru cele foarte pozitive am sa imi incalc principiul. bat la ochi prin comparatie cu celelalte🙂

  3. fata cu portocale,
    as vrea sa povestim despre acest subiect, dar imi este teama ca are sa fie foarte pe fuga. sunt mult mai multi candidati decat estimam si va fi cu un program apasator

  4. Pingback: * Master în publicitate şi reclamă

Lasă un răspuns

