Doua zile la datorie

Joi si vineri sunt de dimineata la 8:00 pana seara la 19:00 sau + la datorie. Admiterea la masteratul de publicitate de la SNSPA. Concurenta este mai mare decat estimam initial. So, ultimele informatii si recomandari:

– joi sunt 70 de candidati pe 30 de locuri la forma 1,5 ani si vineri 50 pe 30 locuri la forma 2 ani

– veniti cu cel putin o ora inainte de ora estimata oficial pe site sau afisata pe lista. adesea unii candidati intarzie sau absenteaza si intra urmatorul care se afla acolo si pe lista. sau comisia merge mai repede decat se estimeaza oficial si vrea ostasi. da bine daca esti deja acolo. arata ca te intereseaza.

– nu se vor face proiectii video, deci sa aveti materialele in print in 3-4 exemplare (nr. min. de profi)

– structurati-va discursul in max 3-4 min. restul vor fi intrebari tehnice sau de tip interviu de angajare

– mai cititi o data cele trei lucrari recomandate, si in special partea de marketing & conceptele fundamentale in marcom

– pastrati-va simtul umorului si flexibilitatea in gandire

bafta si sa ne vedem cu bine dupa

12 gânduri despre “Doua zile la datorie

  1. adica fara videoproiector?
    e ciudat ca nu se renunta inca la hartie.(ca nu sunt institutiile de invatamant mai ecofriendly).

    P.S. se poate asista la prezentarile celor dinainte?

  2. Pingback: Admitere la masterul SNSPA : Razvan Matasel despre strategic planning

  3. salutareeee …. sunt curios ce nu a fost ok. la interviu eu zic : m-am descurcat ok. acum nush … sincer tipul acesta de interviu nu prea mi se pare ok. Adica iese o pers si se plange: pe mine nu m-a intrebat nimic din campanie m-a intrebat numai despre mk si m-a tinut 10 min. Si zice : sigur o sa ma pice…si cand colo vad printre primele ca cu taxa. Alta iese : aaa pai p mine m-a intrebat unde lucrez (o fi vazand ca lucrez la o agentie mare ) deci „m-am scos”, m-a tinut 3 minute, le-am zis ca lucrez la firma cutarika..si ok .
    Acum nu stiu , de raspuns, la intrebariile de la interviu zic ca am raspuns ok..sau….ce facultate ai terminat? eu : contabilitate. Si ce cauti la publicitate si reclama o fi fost raspunsul? Sau campania sa fi fost asa de ….? D-voastra ati fost cel care m-ati interveviat asa ca va intreb : ce a fost in neregula sa stiu: campania a fost conceputa de mine cap coada „ouki douki” …. sau la interviu am fost slab?
    Astfel de concurs pe baza de interviu face intro-ul la una din multele intrebari: masterul asta e chiar asa…pe pile? Desi par revoltat pentru rezultatul obtinut, as vrea totusi sa imi raspundeti la intrebarea ce nu a fost OK…astept rasp … aici sau p mail
    Va multumesc.

  4. florian,
    trimite-mi pe mail campania ca sa imi aduc aminte despre tine. despre criterii am spus deja de-a lungul timpului. proiectul (campanie/eseu) este doar unul dintre ele. nu inteleg de unde ai ajuns la concluzia ca este „pe pile”.

  5. cam in aceeasi situatie sunt si eu, dar nu caut raspunsuri. am iesit din sala crezand ca totul a fost ok, dar rezultatul final nu a fost pe masura asteptarilot.au fost oameni care ieseau din sala si spuneau ca nu a fost bine si totusi au intrat. de ce pe unii i-ati intrebat din marketing, iar pe unii despre ce vor sa faca in viitor? care a fost criteriul de departajare intre acestia?eu de exemplu am citit tot ce ne-ati recomandat,am fost la curent cu toate campaniile, insa nu am fost intrebata nimic de genul…
    in concluzie, ca sa inchei cu frustarile,chiar imi pare foarte rau ca nu am reusit sa intru, poate data viitoare ..in continuare va admir ptr ceea ce faceti

  6. dana,
    la fel ca si pt Florian, trimite-mi campania sa imi aduc aminte de tine si sa imi consult notitele. scrie-mi pe adresa de mail si iti raspund.
    criteriile au fost exact cele mentionate in cele doua posturi care trateaza subiectul. ff pe scurt, unii candidati au fost mai aproape de ce ne doream decat altii. atat.

  7. buna seara,
    exista posibilitatea de a se suplimenta locurile la master?cei care nu au intrat si-au facut sperante cu acea cerere pentru locurile ramase vacante, insa din cate am inteles nu s-a retras nimeni sau lista reactualizata nu a fost afisata….ce putem face?

  8. axy,
    nu am informatii despre detalii administrative si de aceea nu te pot ajuta. de suplimentat sigur nu se suplimenteaza pentru ca numarul max de oameni cu care se poate lucra este de 50. imi pare rau.

  9. si la acest master sunt 30 de oameni care, sa fim seriosi, n-or sa se prezinte toti la un curs sau seminar pentru ca fiecare va avea altceva de facut.

Lasă un răspuns

