AdMarket 2008 faza de comunicare

De pe 1 octombrie incepe AdMarket 2008. Faza de culegere a datelor. Dupa ce echipa de lucru a UAPR pe acest proiect a organizat o conferinta de presa si a fost prezenta la noua emisiune de publicitate AdCouture de pe The Money Channel. Unde am incercat sa explicam ce s-a modificat fata de editiile precedete si sa transmitem mesajul de solicitare a implicarii comunitatii de marketeer-i prin acceptarea interviurilor. Daca sunteti on line la acest post, pls. help. Dureaza max. 50 min.

Aparitia unei astfel de emisiuni moderata de un insider din industrie (Serban Ciusca) si empowered de infrastructura si know how-ul IQ Ads este pentru mine o veste buna. Simteam nevoia unei astfel de emisiuni, dupa renuntarea la Marca Inregistrata. Andi face si el ce poate la Apropo TV, dar are constrangeri de audienta. Asa ca sa incercam sa ne uitam la ea. Cel putin la primele emisiuni, daca „o facem” cu totii, ii dublam audienta 🙂 Eu ma uit, ca am fost acolo si sunt curios cum am „performat pe sticla”. De fiecare data, o mare provocare.

So, detalii despre AdMarket, la emisiunea de luni 29 septembrie. De la 23:00. Stay tuned.

2 gânduri despre “AdMarket 2008 faza de comunicare

  1. Tu ai dat foarte bine pe sticla, insa emisiunea in sine nu a reusit sa ma prinda, mi se parea ca moderaturil, pus acolo sa modereze si sa extraga opiniile de la invitati, vorbea mult mai mult decat invitatii.
    Am schimbat canalul in timpul interviului cu Felix Tataru.

Lasă un răspuns

