Si pentru ca a mai fost un board

Si pentru ca a mai fost un board saptamana care tocmai se incheie, si pentru ca afara „ploo”, si pentru ca ma intristez de fiecare data cand unii oameni aleg sa vada urat si umbre acolo unde sunt doar intentii generoase si entuziasm, am sa postez un mesaj mai sobru.

Saptamana trecuta a fost o adunare a board-ului IAA, din care cu uimire fac si eu parte. Dintre subiectele discutate pot sa mentionez doar trei (luca si matei):

1. intentionam sa propunem ca si urmatorul Summit European al IAA sa se desfasoare tot in Romania

2. are sa fie petrecere mare petrecere cu ocazia a doua ocazii: Premiile de Excelenta in Comunicare, editia 2008 si Implinirea a 15 ani de cand nobila organizatie IAA a fost infiintata si in Mioritia. La inceputul anului viitor va asteptam sa ne revenim impreuna dupa carnati, toba, singerete, mamaliga, brusture, manz si viezure.

3. scoala IAA va lansa in sfarsit in aceasta toamna tarzie Modulul II, pentru intermediate. Echipa de lucru a reusit sa ajunga la un proiect unitar. Cand apare comunicarea oficiala va anunt. Pana atunci, „ramaneti aproape” pentru ca „nici nu stiti ce pierdeti”.

4. un membru al board-ului, obosit a mai „pondera” (un alt englezism care bate la portile limbii romane de agentie) de fiecare data cateva zile inainte de a face publice cu ingrijorata asteptare (pe cine mai supar de data aceasta?!?) unele din lucrurile despre care se discuta la intalnirile respective, a avut o propunere. Ca dupa fiecare intalnire de board sa se faca un briefing de presa (nu, nu suntem atat de aroganti incat sa luam ca model briefing-urile de la Casa Alba, da?), tinut de fiecare data de altcineva. Au urmat dezbateri aprinse dupa propunerea facuta spontan si a ramas ca „ne mai gandim”. Una din formularile care ma deprima cel mai mult, mai ales dupa ce am vazut ce inseamna ea in invatamantul superior. Sunt tare curios care este opinia voastra, daca credeti ca subiectele discutate la aceste intalniri au suficienta importanta pentru colegii de breasla si/sau presa pentru a justifica implementarea unui astfel de mecanism de comunicare, specific mai degraba altor culturi. Eu ma gandeam ca obliga si te obliga la seriozitate si transparenta. So, hit me.

9 gânduri despre “Si pentru ca a mai fost un board

  1. din blog in blog am ajuns exact acolo unde vroiam…adica aici:)…ma intereseaza modulul 2 si abia astept sa citesc mai mult despre acesta. Deocamdata pare a fi o campanie de teasing…:) De la categoria interese am intrat in zona dorinte must have!

  2. silverkit,
    inca nu am ajuns la acel grad de sofisticare al campaniei, dar apreciem faptul ca ne-ai dat credit 🙂 te tin la curent, probabil saptamana viitoare am info definitive. keep in touch.

  3. E, intradevar, o idee buna briefingul. Ce e de notat e faptul ca incepem curand modulul 2.
    PS: unde-s pozele cu mine gatind? si postul despre cooking session?:)

  4. Pai m-am intors:) Lumina nu a fost ce trebuie…de aceea propunerea e sa nu pui pozele cu primul fel:)

    Somonul arata bine iar eu in costum de Chef….nu am egal:) Sigur…e greu de crezut ca voi mai arata vreodata bine in vreo poza de la varsta / greutatea asta in sus cu tot regimul autoimpus, cu tot:)

    Asadar….daca prezinta interes pentru audienta ta….pune-le. Dar verifica mai intai de dragul traficului:)

Lasă un comentariu