Deschiderea anului la Comunicare

luni seara a fost „deschis” formal si oficial anul universitar la facultatea de comunicare de la snspa. ca de obicei, a durat 100 de ani lumina, sau 1000 AU. locatia a fost spectaculoasa, adi caca sa poporului, sau cel mai costisitor azil de batrani din mioritia. dar de data asta a fost plin de tineri, sper lipsiti de speranta de a ajunge vreodata parlamentari.

am anuntat oficial acreditarea masterat-ului de publicitate de catre IAA worldwide (vezi link pentru mai multe vorbe frumoase de la mine) in calitate de coordonator si mi-am umplut timpul cu o activitate constructiva: am facut fotografii. ocazie cu care am constatat pe propria-mi piele ca fotografia de interior mare este foarte diferita de cea de outdoor. noroc cu lightroom-ul🙂 iata cateva monstre.

sala mare

banca antrenorilor

vedere de sus

un colt vesel

somnoroase pasarele

pete de culoare

13 gânduri despre “Deschiderea anului la Comunicare

  1. victor,
    erau cateva persoane cu capul in piept, picotind. poate nu sunt foarte vizibile. la comentarii folosesc si informatii suplimentare, culese la locul faptei😉

  2. la decor:)) parca ar fi o plenara, un congres ceva… vorba ta, „azil”.
    acum stau si ma gandesc ca poate a fost un schepsis sa-i sperie pe saracii etudianti, ceva de genul „daca invatati bine, aici ajungeti”:))

  3. traiu,
    eu cred mult in locul care face ca oamenii sa se sfinteasca sau nu. cred ca casa poporului (cacofonia asumata) are o aura atat de apasatoare si de puternica, incat orice eveniment care are loc aici este tarat din start

Lasă un răspuns

