luni am fost roman verde

luni am fost alaturi de dragos la conferinta CSR’08 Living the Green pentru a delivera (limba de desfasurare a ostilitatilor a fost engleza) o prezentare despre un tool de assement a starii de wellbeing psihologic intr-o organizatie. el se numeste OWA si probabil veti auzi in curand mai multe despre el. pana atunci, atasez prezentarea. am fost ultimii, la sfarsitul unei zile grele, la un panel care a ajuns ca personalul in gara din Cluj cu intarzieri accumulate pe parcurs. iar singurele motive care mai tineau in sala cativa participanti era responsabilitatea, rezilienta si beep (un concept pe care inca nu avem voie sa il facem public pana nu lansam foarte oficial tool-ul). De aceea am fost fericiti cand am vazut ca participantii au plecat de acolo cu doua idei de la noi: “it’s not easy being green” by Kermit si “amigdala”.

high-performance-and-employee-well-being-lucru-csr-green-final1

4 gânduri despre “luni am fost roman verde

  1. cool. imi place ca postezi slideuri, de multe ori cand incerc sa gasesc ceva prezentari din Ro de pe la conferinte ma lovesc de refuzuri ridicole (am primit chiar un raspuns: „informatiile sunt confidentiale” cand eu intrebam de coeficientul Cronbach al unei scale!)

    OWA asta are ceva cu ASSET-ul?

  2. sigur ca are ceva cu ASSET🙂

    E unul din instrumentele care sta la baza demersului, care insa este ceva mai elaborat si mai complex decat un simplu „stress screener”.

Lasă un răspuns

