publicitatea subliminala strikes back

am dat de curand peste o carte foarte interesanta, aparuta nu de mult: Buy ology de Martin Lindstrom. i-am citit si Brand Sense si Brand Child si nu am fost deloc dezamagit. Pe aceasta inca nu am am citit-o dar am de gand sa o comand la urmatoarea tura. Pana atunci, un link catre un comentariu din AdAge la ea. Tema este „evergreen” si obsedeaza generatii intregi de specialisti si profani inca din anii 50: publicitatea subliminala. Acum dintr-o alta perspectiva: neuromarketing-ul, un „the new black” in marcomm. Autorul are tendinta de a cauta senzationalul, dar scrie bine. Iata o mostra de la el, despre religia brandurilor mari.

3 gânduri despre “publicitatea subliminala strikes back

  1. Pingback: Prof. Dr. Septimiu Chelcea sharing his wisdom online at Bogdan Gavrila – Core Target

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s