Din cand in cand, o raza de lumina..

dupa ce am renuntat la sperante si am cedat de tot in ceea ce priveste asteptarile tehnice si spatiale de la scoala la care incerc sa imi desfasor activitatea, am primit in sfarsit si o veste buna.  dar din cu totul alta directie decat ma asteptam, si de aceea cu atat mai luminoasa. Victor a oferit cu generozitate din partea IAA posibilitatea ca masteratul de publicitate sa isi tina unul dintre cursuri la IAA House, in una din serile cand salile sunt libere. asta inseamna ca eterna problema ca solutia tehnica sa cedeze sa fie in sfarsit rezolvata. si un spatiu la standarde de normalitate si decenta incomparabile cu (cenzurat).  dar mai presus de toate, o mare mana prietenos intinsa catre cativa pasionati si dovada ca in sfarsit se poate si la noi ca un parteneriat simbolic sa coboare in concret.

ma bucur mult ca l-am avut alaturi de mine pe Victor ca invitat din partea industriei la doua cursuri importante la care a pus mult suflet si ne-a ajutat din belsug. sunt sigur ca „this is the begining of a beautiful fiendship”. multumesc.

6 gânduri despre “Din cand in cand, o raza de lumina..

  1. „the beginning of a …” a fost demult:) Asta trebuie privit ca fiind un gest normal.

    Nu e cazul sa incep iarasi predica mea cu „toata stima dar si tot suportul pentru cei care vor sa invete” – o stiti, sper. In fond si organizatia pentru care lucrez, tot pentru valorile astea lupta.

    Am fost impresionat de nivelul de pasiune si de implicarea pe care le-am gasit la studentii de master si, de aceea, am avansat propunerea.

    Regret ca nu pot face mai mult, iar postura de „asistent neoficial” ma onoreaza si ma bucura in egala masura.

    Asa ca … e reciproca.

  2. victor,
    multumim mult. pentru studiile de caz, dar mai ales pentru intentia de participare. nu putem plati, dar macar de cateva sedinte „afterhours” gasim resurse :))

  3. Ook, si unde anume se tin cursurile?

    Dan, ma bucur ca blog-ul tau este updatat, pentru ca site-ul Comunicare… a fost si el, pentru promotia de acum 10 ani, ei sunt la curent inca😉

    so, exista vreo adresa?

Lasă un răspuns

