It is a great honor and a privilege for me to serve as..

Aseara a avut loc onorabila adunare generala a IAA. Ocazie cu care board-ul a dat seama membrilor despre lucrurile pe care le-a facut in ultima vreme. Despre ele am tot povestit de-a lungul timpului aici (unii dintre prieteni ma intreba chiar daca nu m-am angajat la IAA, iar altii daca in viata mea nu se mai intampla si alte lucruri interesante in afara de scoala si activitatea de la IAA) asa ca nu am sa mai fac propaganda industriei si cu aceasta ocazie. dar stiti cum ne invata Murphy : „daca tot ce ai este un ciocan, toate din jur ti se par cuie..”)

Subiectul care a ocupat cel mai generos spatiu a fost EFFIE 2009. Sub inaltul si fermul patronaj al senatorului Vartosu (care intampina interventiile cand cu mana de fier, cand cu cea de catifea) lucrarile sedintei s-au derulat in ordine, substanta si finalitate. Iar finalul a fost unul fericit: lucrurile s-au limpezit, toti actorii implicat sunt multumiti si avem comitet de organizare. Componenta lui este:

Presedinte: Narcis Horhoianu (P&G)

Membri: (1) Mihai Ghyka, (2) Paul Markovitz (Vodafone), (3) Afrodita Blasius (Bridge Communication), (4) Stefan Iordache (Leo Burnett), (5) Sorin Blaga (Rompetrol), (6) Alexandra Olaru (Unilever) si (7) Dan Petre (D&D Research).

Comitetul a fost ales prin vot direct si secret de catre membrii prezenti la adunarea generala iar numaratoarea voturilor a fost facuta de trei membri voluntariati spontan.

Marturisesc cu sinceritate romaneasca post eveniment (ocazie cu care imi aduc aminte cu drag de vechiul tovaras de „balaureala” Calinoi, plecat sa isi implineasca destinul boem in Londra, care isi asumase plin de curaj pe vremea cand studiam aikido porecla de „Wolverina lasa”) ca as fi preferat ca lucrurile sa fi evoluat altfel, iar eu sa nu ma numar printre membrii comitetului. Am facut tot ce era elegant in aceasta directie: am iesit din sala si „am uitat” sa dau lista la numarat. Dar trebuie sa recunosc si cu sinceritate japoneza ca sunt onorat de votul de incredere acordat de industrie si de prilejul de a lucra alaturi de profesionisti atat de respectati ca toti cei care au facut ever parte din acest comitet la noi in tara. Si ca voi fi de un echilibru zen si o seriozitate care aspira asimptotic la cea teuton afroditica. La nevoie, am sa imi re-incep antrenamentele din primavara.

Am fost si fotograful de serviciu, dar pentru ca persoanele prezente sunt si personalitati publice, am sa postez doar cateva imagini cu grad mai scazut de risc de image infringement 🙂 ele vor fi disponibile insa la secretariatul organizatiei pentru doritori

dintr-un colt

cultul-de-culoare1

din celalalt colt

coltul-alb

lege si ordine

inainte-la-ordinea-de-zi

plug and play

ansamblu-creativ

2 gânduri despre “It is a great honor and a privilege for me to serve as..

  1. salutare,

    In primul rand felicitari pentru prezenta in comitet.
    mereu e reconfortant sa stii ca in comitetele si diversele comisii care ne reprezinta breasla sunt oamenii neutri si cu mintea acasa asa ca tine:)

    Sper sa ne sustii in mai vechiul proiect inceput de Stroe legat de cum se scrie si cum se castiga un effie. pe bune.
    ca sa putem avea acest concurs sin 2009, 10 samd si mai ales sa-l avem reprezentativ pentru marcom-ul autohton.

    see ( hopefully ) soon
    S

  2. stefan,
    multumesc pentru cuvintele frumoase. despre neutralitate garantez, despre mintea de acasa nu pot sa bag mana in foc 🙂
    am sa sustin proiectul lui Stefan Stroe si am sa ajut si eu cu ce am invatat in cei 4 ani in care am participat ca jurat.
    mi-am propus sa studiez regulamentul si sa nu ma abat de la litera lui. Mihai Ghyka a povestit la adunarea generala ca atunci cand a fost presedintele comitetului a rezolvat toate subiectele incerte prin consultarea directa cu furnizorii licentei. O solutie la care am sa fac apel oricat de des va fi nevoie.

Lasă un răspuns

