Plajele copilariei au dat roade

Eforturile mele de povestitor au fost in sfarsit rasplatite. Dupa doi ani de blogging, zeci de articole prin reviste de specialitate si diverse conferinte, am luat si eu un premiu! O foarte frumoasa carte de povesti. Cu dedicatie. Dickens, „Poveste de Craciun”. Poate veti zambi cand veti citi, dar m-am bucurat mai mult ca de multe alte premii primite de-a lungul ultimilor ani.  E un semn despre copilul din mine care inca „it’s alive and kicking”. Momente in care imi aduca aminte cuvintele lui Brancusi (citat din memorie): „Cand am incetat sa fim copii, suntem deja morti”.

Poza care insoteste povestea de pe cherry tales nu este a mea. Desi am o colectie consistenta din acea perioada, de departe cele mai reusite fotografii din intreaga mea viata. so far..🙂

5 gânduri despre “Plajele copilariei au dat roade

  1. sure that you’re alive and kicking🙂 asta vreau sa trezesc in toti omuletii care intra pe cherrytales, faptul ca pot sa zambeasca pur si simplu, sa se joace, sa se bucure sincer🙂

    multumec si eu🙂

  2. Mi-a placut mult povestea, genul acela de poveste care ni s-a intamplat tuturor intr-o forma asemanatoare, dar care a ramas pieduta pe undeva, printr-un colt de memorie…Eu am pierdut cursa o data cu palaria roz..palaria roz a zburat in mare si eu am inceput sa plang dupa palarie, nu mai conta daca iau bataie, imi voiam palaria inapoi si stiam ca doar mama poate sa o ia inapoi, dar nu a putut…

    • ariko,
      scrii din Japonia sau imi da softul meu info gresite?!?
      asa am simtit si eu, ca povestea are ceva arhetipal in ea. poate de aceea am reusit sa o pastrez in minte atata vreme..

Lasă un răspuns

