Un fleac senzational si extraordinar!

Sambata noapte intre 00:15 si 00:30 am avut onoarea si prilejul de a fi alaturi de „imediate past prime minister” Tariceanu in acelasi spatiu public de loisir si entertainment intitulat Jack’s Piano Bar . Mai mult decat atat, in drumul sau exploratoriu, el s-a strecurat pe langa mine la o distanta de – 5 cm. Reflexul de identificare a cel putin 4 modalitati de trimitere in paradisul de Vest al lui Amida Buddha a oricarei persoane aflate in aceiasi incapere cu tine, dobandit in timpul cursurilor de supravietuire urbana de tip ninjutsu, mi-a populat pentru un minut mintea cu reprezentari vivide dar precise a la Kill Bill/Shogun Assasin. Sustinute si de faptul ca cei doi sepepeisti (unul de proximitate si altul de supraveghere perimetru) erau pierduti in peisaj. Am contemplat apoi scurgerea generoasei suitei prim ministeriale din dotare (including una bucata sotie blonda si una bucata strateg de campanie Andronic). Dupa 15 min. de investigare si cautare a unui spatiu liber de manifestare (pe care nu l-a gasit) echipa a parasit cu succes incinta. Trecand din nou prin dreptul meu. Am vizualizat plictisit in sens invers cele 4 scenarii si m-am intors la conversatia pe care o incepusem de cateva ore cu Jack. Daniels.

4 gânduri despre “Un fleac senzational si extraordinar!

  1. Pai Dane, vad ca teoria o stii. De unde vin astfel de ganduri?😛
    Mai ales ca tu nu ai fost la vot😉.
    Ah, ah, unde e maestrul Zen?

    Ionut

    P.S. Eu, care vad si vorbesc saptamanal cu tot felul de figuri, de pe lista Catavencu sau din afara ei, ce ar trebui sa fac? Nici Xanax-ul, nici Rovachol-ul nu mai ajuta de la un moment dat incolo.😀

  2. Si eu eram acolo, dar am plecat inainte de miezul noptii…asa ca o Cenusareasa autentica. Of…am pierdut intalnirea de gradul 2.0

Lasă un răspuns

