„Fie ca sfintele sarbatori..” si „La cumpana dintre ani” strikes back

Ca in fiecare an, „sfintele sarbatori”, „cumpana dintre ani”, „magia craciunului”, „nasterea domnului” & stuff  lovesc napraznic sub centura gandirii printr-o serie devastatatoare de sms-uri de sezon. As vrea sa fiu inteles gresit si sa priviti acest post doar ca o simpla expresie a unui puseu de mizantropie festiva care ma tenteaza cu o doza trista de luciditate, generata de diferenta atat de mare dintre gandurile si vorbele&faptele oamenilor in aceste zile in care suntem cu totii datori sa fim fericiti. O datoram celor apropiati emotional, dar mai ales celor apropiati (sau de care vrem sa ne apropiem) social. Daca aveti cateva clipe libere in care va puteti extrage din melasa fericirii sarbatorilor – cum am reusit eu acum :),  va propun un joc simplu, pe care il gasiti in orice manual de sociologie. Luati doua foi albe de hartie. Pe una scrieti numele celor care v-au trimis sms-uri de sarbatori si mesajele respective. Pe cealalta, numele celor carora le-ati trimis voi mesaje, si continutul acestora. Dupa ce ati terminat, trageti adanc aer in piept, incordati abdomenul si cititi. Incercati sa intelegeti. Apoi sa uitati.

Si pentru ca nu prea ma pricep la urari, va doresc tuturor ca in 2009  „Sa va dea Dumnezeu tot ce aveti nevoie”. Orice asemanare cu traditionala urare chinezeasca „Sa traiesti vremuri interesante” este absolut intamplatoare.

P.S. In aceast luna am implinit 2 ani de cand am inceput sa scriu aici. Motivul principal era unul terapeutic. In zilele acestea de tacere am rasucit pe toate partile argumente pentru sau impotriva continuarii existentei acestui blog. Au castigat cele pentru. Cel terapeutic este in continuare cel mai greu, urmat la mica distanta de respectul pentru putinii cititori care zabovesc din cand in cand pe aici.

13 gânduri despre “„Fie ca sfintele sarbatori..” si „La cumpana dintre ani” strikes back

    • Sorin,
      Respect. Multam fain, sper sa am si eu noroc cu criza asta. Tu sigur ai sa ai despre ce comenta, la ce se prefigureaza in „arena politica”. I’m watchin’ you :))

  1. dane, daca ma pricepeam sa „aburesc” ajungeam mai bine 🙂 ; so, veramente, „La multi ani!” blogului tau si tie, batrine

  2. nu renunta la blog, cine mai face review-uri sf? 😦

    in america e de maxim prost gust sa trimiti sms-uri de sarbatori asa ca am fost scutit :))

    la multi ani de peste ocean! 🙂

  3. dap, eu am inceput o traditie – aceea de a-mi inchide telefonul pe 24-25 si 31-1. fiindca sunt deja cu oamenii cu care vreau sa fiu. pe ceilalti ii sun dupa, sa-i intreb cum au petrecut. iar placerea de a primi zeci de mesaje dintr-o data cand deschizi telefonul, nu se compara cu aceea de a le sterge rand pe rand 🙂 spam 🙂

  4. Pingback: danpetre.wordpress.com – Return to the com(m)unity | FocusBlog

Lasă un răspuns

