(dormi linistit) comitetul EFFIE lucreaza (pentru tine)

Saptamana aceasta a avut loc cea de-a doua intalnire a comitetului de organizare EFFIE 2009, din care cu onroare fac si eu parte. La prima nu am ajuns din cause de focus grup-uri, dar la cea de-a doua m-am incordat profesional si am reusit sa da. Am uitat sa intreb colegii daca si ce am voie sa fac public inainte de „anuntul oficial” asa ca voi fi foarte prudent in declaratii. Mai ales ca perceptia asupra reflectarii activitatii profesionale via blogging este mai rezervata. Ideile generale sunt:

– se lucreaza intens (intalnirea a durat 210 min.)

– ar fi util sa se inceapa deja lucrul la studiile de caz, timpul este foarte scurt

– juriul va fi format exclusiv din seniori ai industriei de marcom

– va fi pus mai mult accentul pe seminarii si workshop-uri cu speakeri spectaculosi

– gala va fi de tip (beep), spre deosebire de anii precedenti

– elementele de identitate vizuala vor fi si in acest an subiectul unui pitch catre freelanceri (dragi studenti, aveti o oportunitate magnifica de a va demonstra talentul creativ)

– categoriile s-au mai (beep)

So, imediat ce presedintele va iesi public cu declaratii, urmeaz si eu rapid cu detalii si precizari. Pana atunci, muncim la cazuri. Nu uitati ca in AdMarket 2009 arata ca pentru 65,5% dintre marketeer-i EFFIE reprezinta „cel mai relevant festival de care tin cont atunci cand evaluez o agentie de publicitate”. El este urmat la mare distanta de Cannes (35,2%), Portoroz (21,2%) si AdOr (17,4%). Motivul? Pentru ca „este relevant pentru business-ul meu” si „masoara eficienta de marketing”. „Deci” go to work  si nu mai pierdeti vremea citind bloguri🙂

Lasă un răspuns

