articole de pe strategic

probabil ca stiti ca numita Campaign s-a retras din print catre on line. si ca acum se numeste Strategic. am si eu o rubricutza acolo, in care cam la 2 saptamani imi exprim cateva opinii. iata link-ul catre primele doua materiale.

3 gânduri despre “articole de pe strategic

  1. kit,
    si eu ma bucur de fiecare data cand mai emanam cate o pilda vizuala useless🙂 am rezistat din rasputeri sa nu le spun bancul cu ardeleanul („ala?!? ala cred ca sunt eu..)

Lasă un răspuns

