La coltul crizei printr-un roundtable

Cristi, mai cunoscut sub numele de Manafu, a avut o idee faina, care merita citita. Anume de a intreba de ce publicitatea noastra continua cu acelasi tone of voice ca si anul trecut. Adica un teritoriu magic si plin de fericire, larger than life ordinary life, populat cu happy shiny people care isi vad cu bucurie de viata ce nu a fost deloc afectata de criza globala. Am fost onorat de invitatia de a imi spune si eu parerea, desi mi-a fost greu sa ma incadrez in cele cateva fraze care au fost cerinta de brief. Deja aud ca un leitmotiv de la prieteni „fa posturile mai scurte”, „nu mai scrie atat de mult, ma sperii de fiecare data cand intru la tine”  si alte indemnuri catre modernizare. Dar deja este prea tarziu, a intrat in adn-ul brand-ului si nu mai are rost. Vreau doar sa mai adaug doar ca in cartile de istorie a publicitatii scrie ca stilurile diverselor perioade sunt puternic influentate de climatul lor economic si social. Este inevitabil ca acesta sa se reflecte asupra tone of voice-ului, contextul, feliilor de viata aratate si in general consumatorilor. Doar ca inca in afara clientilor/producatorilor, ceilalti actori inca nu s-au prins.

Un gând despre “La coltul crizei printr-un roundtable

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s