My best pentru 2008. Experienta zen a anului.

Ultimele doua saptamani mintea mea a oscilat timid si cu modesta amplitudine doar in jurul unei singure intrebari: „Dear God, w(here)tf is my Spring?!?” Simt ca iarna si criza mi-au lasat prea mult frig in oase. Pana si astenia de primavara mi se pare zilele astea mai curata si mai luminoasa, fie si numai pentru ca are in ea cuvantul primavara. Cat mai am oare de asteptat, daca nici astenia nu a venit inca?!? Pana si vestea primului deces al unei entitati din industria noastra care s-a datorat crizei a trecut diafan prin mine si s-a dus intr-o lume mai buna. Are legatura cu primavara? N-are. FO. Pseudo demisia piaristica a primei EBA-e a tarii are legatura cu primavara? O fi facut-o din motive de hormoni sau de serotonina? Are sa isi puna cu aceasta ocazie un deopies mai scurt ca sa atraga el(r)ectorii? Nope. Atunci FO. Am pastrat insa un moment de respect pentru umorul involuntar al asocierii unui termen atat de nobil precum EBE (Extraterestrial Biologic Entity) cu cel de EBA (Extraordinary Blonde Anthropoid). Cred ca antropoida politica cu pricina s-a autodefinit printr-o fraza quintesentiala: „multa lume in oras ma stie de EBA”. Asa sa iti ramana numele fata tatei, inscris cu tocuri de foc pe podiumele parlamentelor.

Simt nevoia de soare, hormoni, asfalt uscat, mini-uri, apasatoarea si dulcea potentialitate a proptirii hotarate in porcbagajul loganezului din fata pentru ca privirea nu a revenit la timp de la trotuar la axul drumului, iarba de munte, fotografii, terase, planuri fara sens, cirese si multe alte lucruri despre care nu pot vorbi in spatiul public.

Asteptarea naste monstri. Pe care vi-i prezint in continuare in serial. Va rog sa dati dovada de intelegere, sunt produsele unei primaveri care nu se mai da venita.

Experienta zen a anului 2008. Vreme de sapte luni am facut pe instructorul auto pentru prietena mea. Ceea ce m-a pus foarte des in situatia de a trece brusc (adica minute) de la Honda Accord, benzina, 195 CP, cutie de viteze automata etc., la Citroen C3, motorina, 75CP, cutie de viteze manuala (probabil si ABS – din fericire nu am aflat..). Un exercitiu de flexibilitate mentala, care a insotit indeaproape un alt exercitiu extrem, cel de control al impulsurilor de omucidere rapida (sinucidere&crima sau invers). Acum sunt sigur ca in fiecare instructor auto zace fie un criminal, fie o leguma. Experienta aceasta m-a trecut printr-un „purpuriu” atat de larg de situatii amuzante, incat m-am convins defintiv ca masina este haina romanului. „Partenerii” de trafic se comporta foarte diferit cu tine cand esti intr-un C3 cu lamai atarnate si in fata si spate, fata de atunci cand esti in Honda. Ca si portarii de la diverse institutii (inclusiv cele de invatamant). Consolari palide au fost doar expresiile atarnate de fetele lor cand vedeau un „incepator” timid de pe o masina „de gagica” facand „bucurestence” de level 6-7. Iar trecerea de la 195 de cai care pun masina acolo unde vrei la max. o secunda dupa ce te-ai hotarat, la 75 de cai care te pun in acelasi loc doar dupa multe altele m-a disciplinat si m-a invatat rabdarea. Era sa uit. Inca ceva. Ce loc mai potrivit sa meditezi asupra imprevizibilitatii universului decat locul din dreapta unui wannabe sofer femeie? La dum lung? Sau in rush hour-ul bucurestean pe gheata? Namu Amida Butsu..Namu Amida Butsu..

P.S. FO=Fuck Off

4 gânduri despre “My best pentru 2008. Experienta zen a anului.

  1. Hmmm
    Uite din pricina oamenilor ca dvs nu am reusi eu sa incep scoala in Ro: ca daca nu imi iau masina scumpa ma claxoneaza toti indivizii nervosi (la 1400ron salariu singura optiune e o dacie second hand); ca daca mi se opreste motorul la semafor sa dau muzica la maxim pentru a nu ramane cu spaima indusa de injuriile colegilor de trafic, etc.

    Pai cum mai domnule sa faceti asemenea afirmatii despre o masina. Pot conduce si o caruta! Impotant e zambetul din spatele parbrizului. Nu? Ca de asta incerc sa ma pastrez „un om civilizat”…😀

    Astept cu nerabdare un post despre o calatorie la munte/ mare in msina condusa de iubita😀. Si o sa ma rog (promit sa maresc numarul de lumanari aprinse) sa nu ma intalniti in trafic, sau cel putin sa nu va aud cand ma injurati.

    Numai bine!
    Drum bun!🙂

  2. ileana,
    m-ai pierdut..de ce din cauza unor oameni ca mine? ce am facut rau? de unde ai tras concluzia ca as putea sa te injur in trafic?
    P.S. Eu zambesc si comunic cu partenerii de trafic🙂

  3. 🙂 imi cer scuze daca am mers prea departe cu imaginatul!

    sunt sigura ca sunteti un sofer civilizat! (o sa va anunt daca va aud injurand🙂 )

  4. Pingback: danpetre.wordpress.com – Return to the com(m)unity | FocusBlog

Lasă un răspuns

