comunicare “a la Clooj”

In we acesta sunt pentru a treia oara la conferinta PR Trends organizata de facultatea de Comunicare si PR de la UBB. Adica la Clooj. Unde am prezentat si eu un material, dar nu va plictisesc cu detalii tehnice. Ma bucur de fiecare data cand particip pentru ca este unul din acele putine momente in care membrii comunitatii academice din domeniul comunicarii (PR, publicitate etc.) se intalnesc cu totii. Alaturi de invitati straini. O invidiez pe organizatoare pentru ca a reusit acest lucru. Pentru ca imi ofera prilejul sa vorbesc la Cluj, o data pe an, cu colegii mei din Bucuresti de la alte facultati. Cu care ma vad doar atunci, desi sunt doar la 30 min sau un telefon distanta. Si ma intristeaza ca noi (bucurestenii) nu am reusit sa facem acest lucru, desi am inceput mai devreme. Poate ca distanta de miasmele Dambovitei face posibil acest lucru. Sau poate pentru ca este o mica vacanta profesionala, cu casa si masa platite de organizatori (in parteneriat cu fundatia Hanns Seidel). Sau poate ca pentru ca sunt niste nemti la mijloc. Sau poate sunt mai pasionati si mai decenti decat noi. Nu stiu, dar le-a iesit. Ma inclin.

Si pentru ca nu pot sa inchei ca un clujean, ci ca un bucurestean, trebuie sa va spun ca vineri seara la ora 23:00 centrul orasului era pustiu. Iar sambata dimineata cafenelele si magazinele se deschid la 10:00 (am inteles ca e un obicei nemtesc..). Pana la 10:00 pana si shaormariile au scaunele pe mese. De cafea si cornuri nici poveste. Asa ca am stat cu o apa plata in mana pe banca din fata statuii lui Matei Corvin pana s-au deschis stabilimentele cu pricina. Dupa care m-am dus la conferinta, cu mintea si burta goale.

moderand

show-bizz

profund interesat

profund-interesat

crap-isci?

capisci


2 gânduri despre “comunicare “a la Clooj”

  1. Chiar crezi că o conferinţă de genul PR Trends este de folos pentru studenţii viitori profesionişti în PR sau advertising? Sunt cât de cât familiară cu ce presupune sistemul de învăţământ din România şi consider că PR Trend este conceput să ajute mai mult profesorii decât studenţii participanţi. Şi cred că dacă vrem să ajungem să avem oameni competenţi care să ridice nivelul industriei de comunicare, ar trebui să nu ne mai îmbătăm cu apă de ploaie.

  2. cristina,
    cred ca este de folos. orice efort de imbunatatire a situatiei oricarei verigi din lantul trofic universitar este binevenita. profesori mai competenti sau mai bine informati=studenti mai bine pregatiti

Lasă un răspuns

