Prietena imi este tristetea, dar mai prieten imi este adevarul..

Universitatea la care predau si eu este pe locul III intr-un top al tristetii😦

Cu riscul de a mai pierde 20% din salariu, postez link-ul

7 gânduri despre “Prietena imi este tristetea, dar mai prieten imi este adevarul..

  1. Eu am fost studenta si la SNSPA, si la Carol Davila si ma mir sincer ca Medicina e doar pe locul 5 :)) Dar mai mult nu zic, find’ca-s angajata la ei si nu vreau sa pierd 20% din salariu, ca nu-mi mai ramane nimic!

  2. intre tmp m-am dat si eu pe site-ul sar si am remarcat ca exista limitari metodologice. dar esenta cred ca este surprinsa. si mai cred ca avem nevoie de un astfel de studiu, chiar daca numai pentru functia de „ciobanesc mioritic universitar de paza”🙂

  3. e o mare minciuna!

    politehnica e foarte instelata si cea care nenoroceste cel mai mult saracii copiii…

    nu stiu care au fost criteriile insa pariez ca au fost facute de oameni peste 45-50 de ani…

    eu as da 4 stele SNSPA FCRP pe mine m-a ajutat mult, am recomandat-o cu fiecare ocazie, as mai face-o o data, sunt oameni minunati acolo!🙂

    daca sistemul e insa destul de trist inca, cu reduceri de 20% etc… asta e, nimeni nu e perfect😀

    multumesc😀

  4. mda, si pe mine ma mira ca snspa-ul e asa de prost vazuta, MAI ALES in conditiile in care ASE-ul primeste 3 stele.. come on!!

    atata nepotism si lipsa de respect pt drepturi de autori cata am vazut in SELS.. mi se re-face scarba cand ma gandesc.. imi aduc aminte si acum de anul trei sau patru cand era sa nu fie lumea primita in examen pt ca copiase referate de pe net, in schimb bagand pe google un pasaj dintr-una dintre cartile profesorului respectiv, gaseam totul luat mot-a-mot fara trecerea sursei din lucrarea sau articolul altcuiva..

    si in ceea ce priveste nepotismul.. my god cum s-au luat burse si note la mine in serie..

    in schimb, un an si jumatate la master la FCRP m-au facut sa cred ca mai exista si altfel de facultati, in care esti respectat si totul inainteaza pe merit.. si eu am recomandat masterul de o mie de ori dupa aceea..

    asa ca straniu studiu🙂

  5. cred ca este dat de limitarile metodologiei. intreaga universitate se evalueaza dupa o singura facultate selectata. cred ca in cazul SNSPA nu a fost selectata FCRP🙂
    stiu sigur ca unul dintre criterii este respectat cu indarjire la FCRP: un singur membru al unei familii. a fost un caz acum cativa ani cand doi profesori s-au casatorit si unul si-a dat demisia.
    ma bucur mult ca exista si voci pozitive. multumim.

  6. Hey, Dane, astept sa mi se gaseasca si mie neamurile in SNSPA (criteriul nepotism) si pasajele pe care le-am plagiat (alt criteriu de efect); la fel si la tine (si la toti colegii nostri). Nu de alta, dar lucram la o universitate de zero stele, conform stimabililor, asa ca sa ne stim si noi privilegiile! Sa fim seriosi si tocmai pentru ca pe bloguri ne permitem sa fim informali, raportul este o mizerie lipsita de metodologie relevanta si nu merita linkul pus de tine. Noroc ca studentii stiu sa discearna – vezi commenturile de mai sus.

Lasă un răspuns

