Dulcea framantare a alegerii

Care sa fie urmatoarea? Dulcea framantare a alegerii este una din sursele care imi dau putere sa merg mai departe..

fictiune cu bambuseii

5 gânduri despre “Dulcea framantare a alegerii

  1. Player of games. Sunt curios de Anubis Gate, am auzit lucruri bune de ea, dar mi se pare prea fantasy pt gustul meu. Nu ca ar fi ceva rau in asta, dar sunt intr-o faza de hard sf🙂

  2. 😀😀😀 poza asta imi pare foaaaaarte familiara. asta pentru ca imediat dupa ce mi-am dat demisia am facut si eu o poza cu cartile necitite care ma asteptau de cateva saptamani…

  3. Suna bine „A song for Lya” …alien culture and the young telepath who succumbs to the chilling consequences of its religion … a man trapped between reality and madness on a lonely deep-space outpost … a prospector who learns there is no loyalty among the dead … a hero whose very acts of valor make him a liability … a football game with an alien race where the outcome can determine the fate of mankind …🙂

Lasă un răspuns

