„About” de souffle

Titlul initial era „In cautarea suflului pierdut” dar colegul meu Random (aka „Mintea Omului”, fin critic constructiv al acestui blog, pasionat cinefil si Insarcinat Special cu gasirea formulei teleportarii de pe net)  mi-a atras atentia ca pastisa este prea acuta. Asa ca m-am intors la clasicii celuloidului. Deci (si spun deci ca sa ma bazez pe ceva..). Astazi dimineata mi-am testat limitele fizice. Provocat de Marian aka Inventatorul cu Palarie la 10 ture de stadion, am iesit pana la urma la o alergare „sa vorbim de niste proiecte, dom’ Profesor..” . Adica nu doar sa alerg, ci sa mai si vorbesc in timpul asta..Cum s-ar spune bonus la efort. Avea si textul pregatit pentru mine: „Face bine la creier”. Eu: „Ugh?!?” El: „Creste ritmul cardiac si un puls peste 120 oxigeneaza puternic creierul, care gandeste mai bine si produce idei”. Eu: „Hmm.. idei? hmm.. produc? hmm.. ma bag!”. L-am crezut.. Ca e inventator dovedit si are brevete. Am zis ca invat vreo smecherie de-a astora si o fur si eu. Iar toate astea asta la 8:00, ora la care de obicei incerc sa imi adun sub dusurile scotiene (reflex de pe vremea recuperarii din Post-concussion Syndrome) de prin diverse rezerve strategice interioare suficienta motivatie pentru a mai da inca o zi piept cu Realitatea (nu postul monguloidului, ci acea chestie de care ma lovesc in fiecare dimineata cand ies din baie). Rezultatele campaniei: 7 ture legate, una pauza si inca 2 incheiate cu un minisprint. Not bad for an old chap, hmm? Cred ca ma mai bag. Mai ales ca ma bate serios gandul sa ma reapuc din toamna de aikido. Daca gasesc sala mai aproape de job, adica la Dinamo. Daca nu, ma duc la Judo Brazilian (la Steaua). Asa ca aveti „grije” cum comentati de acum inainte, ca din toamna „or sa stea muschii pe mine ca sherpii”🙂

Lasă un răspuns

