O analiza remarcabila a jurnalismului recent

Merita sa cititi aceasta analiza pertinenta a fenomenului jurnalistic recent de la noi facuta de Mihai Coman, decanul de la Jurnalism. Cu accent pe tonomanteala si mogulizare. Cititi si comentariile, unele sunt faine. Remarcabil ca au fost atat de multe, ca si ascensiunea jurnalismului tip hotnews (merita analizat fenomenul). Ma simt eliberat ca un academic cu reputatie in domeniu spune lucrurilor pe nume/pe fatza. Eu m-am oprit acum ceva vreme din a mai comenta critic despre teme si oameni din politica si media. Mi s-au transmis elegant recomandari sa ma joc in continuare doar in curtea scolii. Le-am transmis si eu (curajos..) ca au o parere prea buna despre mine, dar am primit inapoi raspunsul ca e mai bine sa fie siguri, ca nu se stie cum evolueaza blogul asta peste 2-3 ani. Wise guys, deh..au „grije” de viitor..

As vrea sa vad daca va avea curaj vreo televiziune „de opinie si atitudine” sa il invite pe prof. Coman la un talk show in prime time pe tema asta. Dar stim deja cu totii raspunsul. Se va pune batista pe tambalul mediatic si se va difuza la greu din arhiva jukebox-ilor de-sacrati 😦

Lasă un răspuns

