Update la admitere master publicitate snspa 2009

doo informatii utile:

1. nr. de locuri: 20 buget, 50 taxa

2. masterul dureaza 2 ani. s-a renuntat la versiunea intermediara de 1,5 ani

3. in urma unor discutii tehnice edificatoare Se a renuntat la varianta hightech a upload-arii aplicatiei de catre cantidati. ea se va depune pe cd odata cu dosarul. de acolo va fi preluata prin Departamentul IT. motivul principal: este posibil ca la upload extern sa apara erori (ex. diacritice in nume fisier). care s-ar concretiza in eliminarea aplicantului. ca sa evitam astfel de situatii am ales solutia de stanga. mai bine o facem noi..

mai jos documentul cu instructiuni.

bafta!

Indicatii predare MPR

54 de gânduri despre “Update la admitere master publicitate snspa 2009

  1. salut! ma adresez titularului cat si utilizatorilor blogului.
    am proiectul gata in proportie de 80%, dar nu sunt sigur de calitate la anumite capitole. ma poate ajuta cineva cu un model de campanie pentru a-mi imbunatati proiectul?
    multumesc anticipat.
    p.s. daca e cineva saritor, ofer mail-ul ulterior.

  2. ciprian,
    din pacate eu nu pot face acest lucru. ar fi ciudat si unfair. cel mult pot sa iti spun opinia mea despre el daca imi trimiti pe mail. dar la evaluare eu sunt doar o voce din 10.

    • multumesc pentru raspuns.
      cred ca gasesc adresa ta pe aici pe undeva, dar pentru siguranta te rog sa o mai postezi o data.

  3. Buna ziua,

    I-am trimis un mail si domnului Mocanu dar nu am primit nici un raspuns, iar toate persoanele care vor sa dea la master, dintre colegii mei, au aceasi nelamurire.

    Scrie in ghid ca trebuie realizata aplicatia pentru o marca autohtona, acest lucru presupune ca marca trebuie sa fie nascuta pe plaiurile noastre ( pate ardealul,dacia etc.) sau poate sa fie o marca care comunica la noi, dar s-a nascut in afara.

    Astept raspunsul cat se poate de repede

    multumesc anticipat.

  4. multumim pentru informatii. Am vazut ca s-a mai scos si Masterul Comunicare şi Publicitate (cu predare în limba engleză). Este la forma de zi sau ID, si cate locuri sunt pentru acesta?. Multumesc anticipat de raspuns,
    Lucica

    P.S. Daca va trimit pe e-mail prezenterea imi puteti spune o parere despre ea?

  5. lucica,
    din cate stiu eu (dar nu prea multe, nu am participat activ la compunerea curriculei) este la zi. ma interesez de locuri, nici asta nu stiu inca. poti sa imi trimiti pe mail prezentarea.

  6. Mi-am depus dosarul azi..asa ca o las asa cum am facut-o. Oi vedea daca planul meu de bataie a fost bun. Cat despre Masterul in lb engleza, am aflat de la facultate ca ar fi 25 locuri la buget si 50 locuri cu taxa.

    O zi frumoasa!
    Lucica

  7. am aflat locurile la masterul in limba engleza: 25 buget si 50 taxa. nu sunt implicat direct in organizarea lui si de aceea nu pot sa va dau detalii. incercati „the old school”: secretariat😉

    • Dar veti fi implicat direct in cursurile de la acest master? Este vorba cam de aceeasi echipa ca la masterul de Publicitate sau este cu totul altceva?

      Multumesc!

  8. adina,
    este cu totul alta echipa si structura. eu voi preda un curs (inca nu stiu ce..) si atat. intre cele doua masterate nu exista legatura. cel mai probabil eu am sa predau in semestrul 2, sa am timp sa imi pregatesc suportul pana atunci. probabil voi sti ei eu mai multe dupa ce va incepe🙂

  9. ok….am si eu niste intrebari…
    inscrierea se face si duminica?
    maine,sambata, mai avem unde sa platim taxa de inscriere?
    am inteles de pe site-ul comunicare.ro ca trebuie sa aducem proiectul in doua exemplare…..daca avem aplicatie power point, scoatem slide-urile la imprimanta?

  10. Buna ziua/seara (in functie de cand cititi).
    Intrebare: un master in publicitate, un domeniu atat de creativ si versatil prin intelesuri nu ar trebui sa puna accent pe amprenta personala a candidatului ? Am aflat la prea putin timp inainte de a-mi depune dosarul ca ar fi trebuit sa am tot felul de elemente ce probabil se gasesc acolo unde eu nu am acces (tinand cont ca nu lucrez in domeniu deja) . Astfel va intreb, in conditiile in care un candidat prezinta o campanie „de afara” este dezavantajat datorita lipsei unor informatii oarecum confidentiale intre firma de pub. si firma care solicita campania?

    Cu respect,
    Paul

  11. Buna ziua,

    In primul rand as dorii sa stiu daca aveti idee cand se va afisa lista cu candidatii care au fost acceptati pt urmatoarea proba. ( sau lista cu proiectele care au trecut mai departe )

    Si in al 2-lea rand as vrea sa stiu, macar in mare care este diferenta de materie predata dintre cele 2 mastere cel cu predare in rom si cel cu predare in lb engelza?

    Multumesc.

  12. Alpha,

    dap, inscrierea se face si duminca pana in ora 13 iar taxa o poti plati la fel pana in ora 13. sunt 2 sali perete in perte , una pt inscriere iar una pt a plati taxa.
    mai exact sala 10 si 11 parter.
    vezi ca ai programul si toate detaliile pe comunicare.ro
    cat despre proiect…. da trebuie sa vii si cu proiectul pe format cd si cu 2 exemplare printate.

  13. Buna ziua dl Profesor,
    Va deranjez cu urmatoarea problema: Am fost absenta in data de 15 septembrie 2009, ora 17:55, data restantei la Publicitate si Reclama.
    Fiind in anul de gratie dupa terminarea studiilor de Master in Comunicare si Relatii Publice, absenta la acest examen echivaleaza cu exmatricularea, respectiv anularea unui efort considerabil pe care l-am sustinut timp de 2 ani.

    Rugamintea mea este sa imi permiteti sa sustin acest examen pana in data limita care mi-a fost impusa, respectiv 1 octombrie, intr-o zi si la o ora convenabila pentru Dvs.
    Ma confrunt cu o serioasa problema de management al timpului, astfel ca raspunsul Dvs este extrem de important pentru mine si pentru activitatile mele cotidiene. Depind enorm de mult de raspunsul Dvs pentru a-mi planifica din timp perioada de rezolvare a acestei probleme, fara sa creez repercusiuni la cele 2 joburi pe care le am.

    Dvs ati fost intotdeauna intelegator cu noi si stiu ca putem gasi o fractiune de timp pentru rezolva aceasta problema.

    Va multumesc mult!
    Cu deosebita consideratie,
    TomaRoxana- MCRP-an 2-SNSPA

  14. Se pare ca m-am grabit… au anuntat pe site ca in data de 21 v-om afla rezultatele proiectelor care au fost admise.

    Intrebare : daca pe 21 abia se afiseaza… se vor decala zilele in care se va sustine a 2-a proba?

    Multumesc

  15. Vlad,

    Tot pe site scrie si decalarea zilelor, citez : ” Afişarea rezultatelor obţinute pentru aplicaţii se va face în data de 21 septembrie 2009.
    Aplicaţiile notate cu Admis vor fi susţinute în faţa comisiei de examen în perioada 22-23 septembrie 2009. ”

    Bafta multa la toata luma!

  16. Buna Cristina. Asa mi s-a spus la secretariat.Ca este perioada de maxim 12 luni de la terminarea celor 2 ani de master in care am ultima sansa sa iau examenele restante, altfel voi fi exmatriculata

  17. S-au afisat si rezultatele pentru prima faza admis/respins. Intrebarea mea este in ce sala vor avea loc interviurile, deoarece pe site nu s-a afisat. Sper sa fie afisat macar la facultate.

    Multumesc frumos.
    Lucica

  18. 🙂 Multumesc Anuca, din graba nu m-am uitat cu atentie…sa vad si sala unde se tine.

    Multumesc frumos!

    Bafta la toata lumea!🙂

  19. Buna tuturor!
    Nu stiu voi ce parere aveti, dar eu am ramas cu un gust amar dupa interviul de admitere la acest masterat. Sunt foarte dezamagita ca nu s-a respectat nimic din ceea ce scria pe site despre interviul de sustinere. Pe site era scris „Aplicatiile notate cu vor fi sustinute in fata comisiei etc” si surpriza….in ziua interviului nu trebuia sa-ti sustii proiectul notat cu admis, ci trebuia sa analizezi 2 spoturi publicitare ale aceluiasi brand: pozitionare, obiective, conceptie etc.😦 In plus, trebuia sa ai ceva cunostiinte de publicitate pentru a raspunde intrebarilor adresate de profesorii din comisia de evaluare.
    Oricum s-a vazut foarte clar ca au fost studenti care au stiut cu ce se „mananca” acest interviu.
    Mi s-ar fi parut corect sa aplici acelasi tratament tuturor, fie niciunuia…dar „traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”.
    Sper ca nu am jignit pe nimeni cu acest mesaj si va doresc multa bafta in continuare!

  20. intre noi fie vorba trebuie sa ai ceva cunostinte de publicitate daca vrei sa faci masterul asta, deci nu vad unde e problema. chiar daca nici eu nu stiam la ce sa ma astept am fost placut surprinsa de atitudinea comisiei. atmosfera a fost foarte relaxata, foarte friendly, foarte ok.

    in alta ordine de idei, vroiam sa aflu daca se stie ceva despre cand va fi dat verdictul? mersi.

  21. Ai perfecta dreptate Andreea, cu toate ca pe site-ul facultatii ar fi trebuit sa se dea detalii despre desfasurarea interviului. Am aflat din intamplare ieri inaintea examenului citind aici pe blog despre cum se va desfasura examenul, insa mi s-a parut destul de ok pana la urma, in ciuda faptului ca ma agitasem un pic.

    Oricum trebuie sa ai ceva cunostinte in domeniu pentru a aplica la acest master.

    Totul destul de relaxat totusi la examen, acum nu stiu cum vor fi notele🙂.

    Astept si eu rezultatele, teoretic azi ar trebui sa le afiseze, stil waiting:).

  22. Am sunat la secretariat la facultate si mi-au zis ca rezultatele se vor afisa maine in jur de 14:(. si eu astept cu nerabdare concluziile dar se pare ca nu vor veni asa repede.

  23. doamne ce am mai asteptat listele astea…. nu-mi vine sa cred… s-a terminat tortura….🙂 felicitari tuturor celor admisi. so, cand incepem dom’ profesor?

  24. Nu vi se pare normal ca rezultatele sa se fi afisat detaliat asa cum e la masterul de publicitate in limba engleza? Care a fost ultima medie la aplicatia prezentata ? Dar la cea de interviu? Ca sa stim cu totii unde si ce am gresit. Voua vi s-a spus cu cat vi s-a notat lucrarea? Daca sa zicem am luat 4 la interviu si aplicatia a avut nota mai mare, ar fi trebuit sa trec? Nu am gasit nicaieri modul de notare. Daca stie cineva, sa posteze si pentru mine, ca sa stiu ce fac la anul. Mersi!

  25. Totul e secretomanie. La prezentarea CV-ului puteam lua cu totii 10, ca scriam ce vroiam acolo ca sa „dea bine”.Erau enuntate undeva aspectele de prezentat, necesitatea unor acte doveditoare…
    Cinte TREBUIA sa intre, a intrat!
    La anul viitor voi sti pe cine sa caut ca sa „fie bine”.

    • LOL, eu am intrat la buget dupa ce 2 ani am fost departe de fenomenul publicitar, revizuind ce am invatat in facultate si punandu-mi mintea la contributie, fara experienta unei incercari trecute, unui job in domeniu sau a materiei fresh in minte. Fara macar sa stiu ca va trebui sa faca o analiza de reclama pe loc.
      So chill, e f usor sa tipam minciuna, tradatorii, hotii😛 de obicei in atari conditii problema e mult mai aproape de casa decat ne dorim sa acceptam.

  26. Arya, stii cumva care a fost ultima medie la lucrarea practica? Tu de exemplu stii ce nota ai avut? Sau lucrarile au fost notate doar cu ADMIS, RESPINS. Sau cum s-a calculat media de admitere. Ca sa stiu ce fac la anul. Posteaza te rog aici, ca mai stiu si pe altii interesati de acest lucru. Multrumesc!

    • Categoric este vorba de o medie de Admis/Respins data de catre membrii comisiei. Din fericire (pt mine) eu am reusit sa intru, desi sincer nu stiu care a fost criteriul.
      Din proprie experienta iti spun ca (nu am avut treaba in viata mea cu pub) am mers pe un proiect decent putin creativ, iar la interviu am avut norocul/ghinonul cu Giusto -pufuletii. Eu am desfiintat campania si desi nu am crezut ca merge, oamenii au apreciat faptul ca nu m-am dat dupa visini ca sa fiu „cum vor ei” ci faptul ca am avut o parere argumentata bine si stabila. CV-ul probabil e un alt element ce ajuta, dar asta in prima faza.
      Succes la anu si stai linistit -nu trebuie sa vorbesti cu nimeni ca sa intri (eu nu stiam nici unde-i SNSPA-ul exact).

  27. Buna seara!

    As dori sa stiu daca brandul caruia ii facem campania pentru admiterea la masterul de publicitate trebuie sa fie unul consacrat sau poate fi si unul care e abia la inceput de drum? Va intreb acest lucru pentru ca am gasit un site romanesc lansat abia acum 2 ani, dar care cred ca are mare potential.
    Si anul acesta vor fi interviuri si analize de campanii la prima vedere?

    Multumesc anticipat!

  28. Buna ziua!
    Am si eu nedumerire. Pt. admiterea la masteratul de Publicitate eu am pregatit o aplicatie practica in Power Point. La secretariat, in momentul depunerii dosarului de inscriere mi-a s-a cerut sa imi listez proiectul indiferent daca este eseu sau aplicatie practica. Intrebarea mea este daca voi sustine examenul sub forma de prezentare Power Point sub formatul digital(videoproiector). Sunt programat pt. admiterea la master vineri si doresc sa stiu daca va trebui sa ma prezint cu proiectul si sub forma unui CD sau stik de memorie pe langa cel printat.
    Va multumesc!

Lasă un răspuns

