Back in town ;)

Am fost plecat in Portugalia. In ziua urmatoare noptii in care m-am intors am intrat in comisia de admitere la masteratul de publicitate de la SNSPA. Unde am ramas cam doua zile si un sfert de noapte. In dimineata urmatoare am plecat intr-un turneu brutal si rapid cu un proiect prin Cluj si Iasi. Cu avionu’ cu elice🙂

Am avut nevoie de aproape cinci seri ca sa imi citesc mailurile,  sa raspund la ele si sa imi echilibrez balanta de somn. De aceea nu am avut curaj sa intru pe blog ca sa scriu (poate spuneam prostii mai mari decat de obicei) sau ca sa citesc comentariile voastre. Mai ales la topicul admitere la master. In fiecare an la acest topic a fost subiectul situat pe locul 2 dpdv. beep-uri, imediat dupa cel cu perle de la examen. Am fost tentat sa postez cateva perle de la aceasta admitere, dar am renuntat rapid din motive de securitate personala.

Dar mai intai impresii de calatorie din Portugalia si un vis mai vechi de-al meu: sa scriu despre toate cartile dintr-o serie de autor. Seria Cultura a lui Iain M. Banks. SF bineinteles🙂 Mai ales ca s-a terminat vacanta si este cazul sa trecem la lucruri serioase.

17 gânduri despre “Back in town ;)

  1. Inseamna ca oboseala e de vina pentru modul in care ati apreciat „evolutia ” candidatilor. Au fost respinsi oameni care cahiar aveau ceva de spus in publicitate. Si, da, eu sunt unul din cei respinsi. Ma gandeam sa mai incerc la anul, dar am constatat ca nu prea am ce invata de la multi dintre voi. Chiar dormiti linistit Domnule Profesor, dupa admiterea de anul acesta la masteratul de Publicitate si Reclama? Intamplator stiu cateva „specimene” de pe primele locuri..e jalnic! Asa se explica de ce invatamantul romanesc este cotat cum e cotat! Cei buni pica, iar neavenitii sunt pe primele locuri. Cred ca asta e strtategia voastra, care nu difera de cea a societatii in care traim! Oamenii valorosi sunt inlaturati. Pai cum ati putea pune intrebarile fara sens pe cate le stiti unor oameni capabili? Macar ati realizat ca multi au ras de dumneavoastra? Dar asta e…teoria (invechita) sa traiasca!. Sper sa nu va intalnesc cand merg sa-mi iau dosarul…

  2. Pai ti-o „coace” el ceva , daca zice „sper sa nu va intalnesc”.
    Dupa „urecheala” de pe blog, o sa o iei si pe aia de-adevaratelea…..fi atent ca s-a emancipat tineretu’.

  3. Profesorul are un efect spiritual asupra studentului, sau celui indrumat sau evaluat. E mai mult decat clar ca baiatul (Respins) se refera la acest efect, care ii provoaca un rau sufletesc la intalnirea cu un anumit profesor, rau pe care prefera sa-l evite, ca pana la urma raul sufletesc poate fi mult mai nasol decat cea mai nasoala durere de dinti. Sunt convinsa ca acest rau va persista si se va declansa oricum cand va intra la secretariat, cu sau fara o intalnire de gradul 3.

  4. stiti ce este cel mai frustrant? faptul ca desi am fost tot timpul intre 3 si 5 oameni in comisie si am luat decizia impreuna, dupa negocieri si schimburi de argumente, eu sunt singurul „tras de urechi”. probabil pentru ca oamenii au cum sa dea de mine pe acest blog🙂 o privesc insa ca pe o oportunitate de a depasi atitudinea noastra traditionala de tip „de ce sa ma injure doar pe mine? mai sunt si altii responsabili de asta” in una de „mai bine sa sufere doar unul”😉

  5. Poti scapa de asta usor, test de cunostinte, poate un test de inteligenta/personalitate plus un SJT specific pt domeniu. Ce va iese din interviu in plus fata de testele astea?

    Oricum, nimic nu justifica amenintarea respinsului, si poate ar trebui s-o iei mai in serios. Poti sa-i track IP-ul? Poate a intrat de acasa sau de la servici.

  6. dis,
    mi-ai dat o idee brilianta. desi nu este in uz in sistemul de invatamant din Romania (unlike USA..). dragos a dezvoltat chiar in aceasta vara un sistem de evaluare pentru un proiect de training al IqAds. exact pe dimenisunile critice ale principalelor meserii din marcom. deci avem metodologia. hmm..am sa ma interesez la scoala si poate reusesc sa il implementez de la anul in parteneriat cu IqAds. Ei au dat banii pentru dezvoltarea lui🙂 multumesc pentru idee!

    cat despre amenintare, am sa o tratez cu spirit crestin. am sa ii intorc si pagina cealalta de blog😉

  7. Eu chiar nu vad nici o amenintare din partea lui, „sper sa nu va intalnesc” in contextul celor spuse de el se traduce clar prin „sper sa nu mai am de a face cu dvs ca sa nu fac si ulcer de la emotiile negative daca la master tot n-am intrat”. dar probabil ca eu am depasit cu mult orele de romana, logica si de analiza de discurs fata de ceilalti comentatori, de-aia vin cu traduceri de-astea. asa sunt eu, mai perfectionista…Oricum draga dis, daca cumva ai treaba cu domeniul comunicarii, cu comentarii de-astea demonstrezi de fapt ca nu prea ai treaba de fapt. Cred ca de fapt esti mai bun de hacker de IP-uri din cate vad. Pe un test ca asta (comentarii pe context) eu te-as pica sigur la o admitere de master legat de comunicare, fara sa mai am nevoie de nici un alt test de iq.

  8. manuela,
    din pacate analiza ta este extrem de gresita. dis este un academic foarte competent din zona psihologiei si comunicarii. cu background solid de statistica despre care nici eu nu am auzit🙂 care in acest moment este in State cu o bursa doctorala de prestigiu. si care preda la o universitate americana. nu am libertatea de a vorbi despre el inainte de a o face singur asa ca am sa ma opresc aici. poate informatia legata de state iti va schimba reperele. acolo un post ca cel aflat in discutie poate si de multe ori chiar este interpretat asa.

  9. manuela,

    daca citesti mai sus, nu sunt singurul care a interpretat „sper sa nu va intalnesc” drept o amenintare. daca plecam de la asumptia ca era intr-adevar o amenintare, e firesc sa avem in vedere posibile solutii de prevenire. IP era doar o sugestie (nu ti se pare normal ca daca primesti amenintari anonime, cel mai important lucru e sa incerci sa afli cine te ameninta?). daca nu esti de acord cu interpretarea mea, puteai f simplu sa spui asta fara sa-mi inventezi competente IT si sa-mi dai note la analiza de text.

    plus ca nu vad prin ce metode ai ajuns tu de la „sper sa nu va intalnesc…” la „sper sa nu mai am de a face cu dvs ca sa nu fac si ulcer de la emotiile negative daca la master tot n-am intrat”. daca tot esti perfectionista, detaliaza, te rog, pt mine ca muritor de rand, ce cunostinte acumulate in „orele de romana, logica si de analiza de discurs” te-au dus la concluzia ta.

    BTW, sansele ca tu sa ma pici la vreo admitere (pe lumea asta sau in viata asta) sunt cam mici (mersi dan de interventie ;)) si, da, sunt nitel cam paranoic ca asa e aici in state, totul e luat in serios.

  10. revenind la ceea ce am scris anterior, incercati si implementati ceva de genul asta. o sa va scuteasca de multe batai de cap.
    asta e f la moda la universitati din state si europa, si sunt tone de articole publicate pe tema asta. dragos cred ca are multe dintre ele, daca nu dati un semn si se rezolva🙂

  11. dis,
    am vorbit cu dragos, urmeaza sa primesc materiale de citit. deja ma gandesc la modalitati de implementare si pregatesc strategia de discurs catre management😉

  12. @dis, serviciu, nu servici.

    comentariul final al Respinsului e echivoc. clar.

    si btw, Respinsule, daca citesti asta…cand am dat admitere la masterul de Publicitate din Cluj eram controlor de bilete. Deci am fost trimis la taxa, in doua secunde. Acum sunt creativ in cea mai tare agentie din Ro😛 Aa, bugetarii de acolo sunt acum secretare, animatoare si agenti comerciali in Media Galaxy😉

    asa, ca mi-s dragi mie invinsii. so don’t lose hope.
    all these intangible doctors are not that awesome.
    so stop complaining and start working, shooting the fat cats.

  13. sebastiano,
    felicitari pentru „traseu”🙂
    asta incercam sa facem la interviu. sa gasim pasiune, motivatie si gandire. daca nu gasim, ne multumim cu know how, experienta si antecedente🙂

Lasă un răspuns

