Shock and awe!

Dorinta intensa de a participa la viata politica a tarii ma face sa imi pregatesc inca o carte de identitate. Marturisesc ca sunt votezoman si daca ar fi dupa mine, as vota si de 4 ori pe tur.  Am incercat de cateva ori sa ma trec pe listele suplimentare sau cele de turisti electorali dar nu am prezentat niciodata suficienta incredere responsabilului cu astfel de activitati. Asa ca nu imi ramane decat sa apelez la formula cu 2 buletine si 2 carti de identitate. Si am purces la treaba. Cand…

Stupoare si mirare! Tot procesul de procurare a unei noi carti de identitate la Circa 13 de Politie din sectorul 3  a durat doar 50 de minute!  Proceduri simple si inteligibile, pe care le-am putut urma chiar si eu fara sa ma incurc. O coada decenta, la care doar un singur pensionar isteric a incercat sa se bage in fata mea, folosind ca argument faptul ca citeam, deci nu eram nici grabit si nici interesat. Totul intr-o atmosfera civilizata! O fi din cauza ca i-au scos pe politisti in strada?

Un gând despre “Shock and awe!

Lasă un răspuns

