O carte interesanta

Este pentru prima oara cand semnalez o carte fara sa o fi citit inainte: Consciousness Explained, de D.C. Dennet. Dar autorul are pedigree solid si tema este foarte interesanta: constiinta.  Am trecut-o deja pe lista de achizitii la urmatoarea tura. Cronica de aici este bine facuta. Pe mine m-a convins🙂

4 gânduri despre “O carte interesanta

  1. M-ai facut foarte curioasa. Eu tocmai am terminat de citit Teatrul mintii de Jay Ingram. E tot despre costiinta, iar unele dintre experimentele si teoriile prezentate mi s-au parut fascinante. Plus ca se fac numeroase referiri la Dennet. Deci o trec si eu pe lista.🙂

  2. Consciousness Explained este o carte plina de insight-uri despre modul in care functioneaza mintea umana – este deopotriva f complexa dar si very zen-like fashion – asta la o prima impresie sunt abia la sf cap. 1:)
    And yes „we are all novelists”

Lasă un răspuns

