Marketing Research 2010

Mai oameni buni, mai dragilor, ca nu stiu cum sa va mai spun.

Lasati si voi putin votul la o parte (oricum nu aveti cu cine, sondajele sunt „masluite”, alegerile vor fi fraudate, oricum Tribunul are cele mai multe si mai frumoase procente etc.) si ganditi-va ca merita sa veniti la evenimentul Marketing Research 2010 organizat de SMARK. In sfarsit avem si noi in Romanica un eveniment dedicat de marketing research. Invitati cool, prezentari and stuff. Cu focus pe metodologii noi, abordari creative etc. Intinse pe 3 zile. Asta nu prea am inteles-o, dar nu comentez🙂

Luati de cititi info din doua surse „incrucisate”: site-ul evenimentului si portalul IAA. Voi fi si eu la o sectiune alaturi de colegul si prietenul meu Vlad, prezenta constanta si diafana pe acest blog sub sugestivul nume de cod Turkish. Vom prezenta o metodologie din psihologia aplicata, un instrument psihometric numit BFA. In acest caz aplicata in branding. O analiza comparativa a patru brand-uri la moda in aceasta perioada. Culegerea datelor facuta dimpreuna cu studentii de la masterul de publicitate sub brand-ul AdMasters. Probabil veti citi in presa imediat dupa despre studiu, intuiesc ca vor fi multe injuraturi&contestatii. Semnul inconfundabil al faptului ca ai facut ceva bun in Romanica. Sau macar ai facut ceva. Va fi postat si pe acest blog imediat dupa. Pana atunci, „Hai (r)egalarea!”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s