Update Marketing Arena 2009

Dragi concetateni! Ideea prezentata de echipa Dan Petre (subpixelatul) si Marian Costache de la MVcom (aka Inventatoru’ sau „ala cu panourile mobile, bluetooth si bicicletele”) a fost votata la Marketing Arena 2009 ca fiind cea cu cel mai mare „poatential” de market-abilitate. Apropos de evenimentul Marketing 360, iata aici concluziile (triste) ale prezentarilor catorva vorbitori.

Tributari lecturilor in general si a celor SF in particular, ideea noastra este arondata lecturii in format digital. Adica format de carti digitale care sa permita interactiune multimedia/multisenzoriala cu content-ul. Exista in acest moment tehnologia care sa permita un e-reader touch pe care sa activezi meniul contextual in functie de cuvintele active. Cartile pot sa fie free sau cu preturi foarte accesibile datorita product placement-ului. Ex. daca in carte apare o referinta la un brand sa ai reclama la acesta sau macar un link catre site, daca apare un oras sa ai accesibil in sectiunea de ecran harta orasului, reclama turistica, coordonate agentii de turism, restaurante etc. Ganditi-va doar la cat de util ar fi un ghid turistic cu meniuri contextuale cand te duci prima oara intr-o tara. Eu cand am fost in Portocalia in toamna am carat dupa mine 2 ghiduri si 60 de pag. de print-uri. Si mi-am cumparat de acolo 3 harti. Daca as fi putut cumpara un astfel de produs, nu ezitam o secunda. Sau cartile din universuri creative sau de marketing complexe, cu filme, coloane sonore, creatii vizuale etc. (ex. Star wars, Fantasy-uri). Sau cartile tehnice, unde link-urile catre topicuri conexe te pot ajuta enorm. Cred ca un astfel de produs poate fi atractiv pentru marketeri pentru ca in cazul cartilor target-ul este mult mai nisat decat in cazul altor categorii. Iar editurile au de regula studii foarte elaborate despre VALS-urile cititorilor unui gen, autor, titlu.Eu cred ca brand-urile din „Buy another Day” ar fi foarte interesate sa fie prezente si in editia digital-interactiva a serie Bond. James Bond. Aveti prezentarea _X-Bk Inspire 2010 1.3 si aplicatia web prin care am incercat sa demonstram ideea aici. Multumiri speciale catre Stefan Liute care mi-a adus in awareness un subiect asemanator si m-a provocat sa incerc sa inteleg fenomenul. Si mai ales mi-a dat cateva zeci de articole si link-uri cu informatii actualizate. Ma bucur ca am castigat pentru numarul de ore puse in spatele proiectului, in saptamana care de obicei este pentru mine cea mai aglomerata din an. Hai (r)egalare!

la vorbitor

aplicatia

cu tovarasul costin

3 gânduri despre “Update Marketing Arena 2009

  1. Felicitari, misto cum ai impletit munca cu pasiunea.
    Apropo, daca vrei sa calatoresti light ia-ti un Amazon Kindle, merge si in Romania acum si a scazut pretul.

  2. dis,
    multumesc de recomandare. intentionez sa imi cumpar. pana acum am pe locul I e reader-ul de la Barnes&Noble, urmat de Sony si Kindle. il astept si pe cel de la Mac 😉

Lasă un răspuns

