Prieteni. Acum si in spatiul virtual.

De curand doi prieteni au intrat in spatiul virtual. Sau poate sunt de mai de mult, dar abia acum defazajul de camp de staza mi-a permis a percepe acest lucru.

Cezar este cel mai globe trotter marketer pe care il cunosc. Si mai nou a intrat in research, deci imi va fi coleg de breasla. I se mai spune si Imparatul. Nu stiu de ce 🙂 Blog foarte pe turism exotic si foto. Cand imi customizez vacantele el este prima autoritate la care apelez cu incredere.

Gabi aka Branica este publicitar, increngatura creativ, subspecia copy. Sau invers, ca la biologie dincolo de protozoare nu am reusit sa avansez 🙂 Citeste si el SF si este cu capul. Cu el si John Daniels am avut acum multi ani o discutie foarte aberanta despre teleportare, fix cu o noapte inaintea zilei in care se anunta prima oara in presa ca oamenii de stiinta americani au teportat un electron. De atunci tot asteptam aplicatiile practice. In rest baiat bun. Blog pe de toate, dar mai ales pe comunicare si carcoteala.

3 gânduri despre “Prieteni. Acum si in spatiul virtual.

  1. Dane,

    Multumesc pentru randurile care le-ai scris 🙂 Imperator e un nick care mi l-am ales intamplator cand m-am inscris in ceva forumuri si unde cezar sau caesar erau luate… Imperator vine simplu… de la Cezar 🙂

  2. da, frate, mi-am adus aminte! ce coincidenta! hahaha everything is connected… far out!
    btw, cand te teleportezi si pe la mine? 🙂

    (aa, cartile alea doua, de gene wolfe, the knight si the wizard, de care iti ziceam, sunt un ciclu de sine statator…sau curgator)

Lasă un răspuns

