Apasatoarea usuratate a cocalareniei politice

A mai trecut un moment politic prin langa mine. Iar eu am ramas in acelasi loc. Putin mai dezamagit. „Putin” doar pentru ca nu aveam asteptari ridicate. Si mult mai lehamitit si ingrijorat decat inainte. Asa cum plastic se exprima un coleg de suferinta din business, „sa te tii acum discoteca..”. Noutatea este ca pentru prima oara dupa multi ani am un sentiment difuz de teama. De a imi exprima opiniile sau chiar de a glumi pe seama celor alesi. Nici macar pe vremea lui Ilici ILiescu nu am simtit un sentiment mai mare de lipsa de incredere in stat si in „institutiile” lui. Asa ca m-am hotarat sa ma inscriu in „Miscarea de Rezistenta a Bunului Simt” si ma retrag in muntii de carti, filme, muzici si proiecte profesionale. Cat mai departe de Cocalaria. De unde am sa incerc sa nu mai cobor decat la urmatoarele alegeri anticipate. Asa cum in 2006 Time il punea pe „You” pe cea mai celebra coperta a revistei, alegerile acestea l-au pus pe „Cocalar” pe prima noastra pagina. Dar istoria este scrisa de invingatori, chiar daca ei nu stie sa vorbeste bine romaneste. Sa speram bine!

4 gânduri despre “Apasatoarea usuratate a cocalareniei politice

  1. da, „chiar” ai exagerat cu diplomatia si eufemismele

    cred ca „de data asta” trebuia sa o exprimi un pic mai in clar

    e chiar inspaimantator ce s-a spus in campania asta, de ambele parti;

    e o anomalie faptul ca oameni care au – si vor avea probabil – putine sau deloc legaturi cu aceasta tara (altele decat faptul ca s-au nascut aici) iau decizii in baza unor amintiri din anii 90, a unor informatii la mana a 14-a, si au dreptul sa voteze

Lasă un răspuns

