Ultimul meu post politic

Pentru conferinta SMARK de research am pregatit o mica cercetare cu un instrument de branding. Aka bFIVE, o aplicatie comerciala a instrumentului psihometric BFA. Permite sa trasezi un profil psihografic al brand-ului si unul valorigrafic al target-ului si sa te joci apoi cu adjectivele, valorile si hartile ca sa construiesti pozitionari. Poti sa trasezi si profile ideale, sa folosesti segmente de target etc. Culegerea datelor a fost facuta 50-50 dimpreuna cu studentii de la masterul de publicitate de la SNSPA, carora le multumesc si pe aceasta cale pentru efort. Perioada de culegere a datelor: intre cele doua tururi. Subiectii: core user-ii primilor 3 candidati (votanti care isi asuma optiunea si militanti activi). Prezentarea este Prezentare_bFIVE_SMARK DDR. M-a amuzat discret cum este vazut candidatul Gama de catre consumatorii sai fideli. Si profilul de wife beater al candidatului Beta.

Un gând despre “Ultimul meu post politic

  1. Haha, cult?? Bravo pt studiu, de asa ceva e nevoie nu de discutii interminabile in presa. Tot timpul mi s-a parut ca cercetatorii romani rateaza sistematic ocazii pt studii misto. O tara atat de plina de evenimente ca Ro ar trebui sa fie un paradis pt research. Asa ceva trebuie facut: studii de calitate la momentul potrivit. Spre sa fiti un exemplu pt altii.
    Gata cu lauda ca dup-aia zice lumea ca ma platesti🙂 Asa si e: astept plata sub forma unor reviews SF😉

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s