AdeAvatar a inviat!

Ma numar printre cei norocosi care au vazut Avatar in primul we in care a fost teleportat pe ecranele noastre. Dar am simtit nevoia sa mai astept cateva zile pentru decantarea impresiilor si gasirea unor puncte slabe. De vreme ce sunt un declarat consumator de SF opiniile mele ar fi putut fi banuite de subiectivism pro domo. Dar nu este cazul🙂 Asa ca va spun din acelasi punct in care ma aflam imediat dupa ce am iesit din sala: este un film exceptional. Pentu mine Avatar in 2009 este ce a fost Matrix in 1999. Adica un punct de referinta in istoria genului, dar si a directiei in care ne indreptam. De integrare a media si erodare a barierei dintre realitate si experienta interioara. Daca vreti sa simtiti cu adevarat imersarea in experienta, alegeti varianta 3D. Preferabil IMAX. Merita fiecare banut dat pe bilet. Toate elementele sunt la locul lor: povestea eroico-mesianica a unui under dog fara picoarele din spate, „hai ca se poate” sa o salvam pe mama Gaia, efecte speciale spectaculoase, trecerea din lumea sumbra si apasatoare a supertehnologiei care a corupt Sufletul in cea a Bunului Salbatic, o emotionanta poveste de dragoste, Ritualuri aspre de trecere de la copilarie la maturitate, fuga de Realitate, veterana Sigourney Weaver samd. Dar mai ales un Sfarsit Militant. M-am simtit mandru ca oamenii din sala au aplaudat la sfarsit un SF la fel cum au facut-0 la Titanic. Nu as da 17 politisiti adjectivati pe o jumatate de avatar.

Asadar nu uitati: Avatar, 3D, IMAX. La buna vedere!

3 gânduri despre “AdeAvatar a inviat!

  1. Da, e intr-adevar excelent. Eu am fost la film cu oameni care nu prea se dau in vant dupa sf si au fost toti pe spate. Si da, doar in 3D, nici nu mi-l pot inchipui in 2D.

  2. Pingback: Avatar si reteaua care ne uneste pe toti – Rufele in public

Lasă un răspuns

