La Sarbatori birjar, la Sarbatori!

Ca multi alti romani si eu m-am napustit in aceasta vacanta afara din tara. De data asta am zis ca trebuie sa ma lamuresc daca imi place sau nu sa skiez. Asa ca am plecat in Austria, intr-un satuc din Tirol pre numele lui Langelfeld, aproape de statiunea de specialitate Solden. Care statiune arata competent si mai ales are cateva zeci de km de partii de ski&boarding. Instalatii cat vezi cu ochii, gondole care vin la 20 de secunde, magazine si restaurante la fiecare punct important si cabluri functionale pana in varful de 3500 m, care are ca bonus un ghetar. In Langenfeld merita sa mergeti la Aqua Dome. Are cateva bazine cu ape calde neacoperite, cu deschidere catre munti. E kind of cool sa stai in apa pana la urechi si sa te uiti in zare pana cand iti ingheata restul. Repeti procesul de cateva ori si apoi te retragi onorabil la bazinul acoperit, unde dai din coate printre romani si rusi ca sa apuci un loc la jacuzzi-ul colectiv. Cu distractia, mancarea si engleza este mai complicat. Prima este controlata si consta de regula in sporturi de iarna pana la 16:30 si sporturi de pahar pana la 22:00. Dupa care schlafen, considerat de asemenea o forma de distractie. Chiar una foarte apreciata. Mancarea locala nu este deloc castigatoare, dar exista solutii de avarie la restaurantele de pe partii.

Una peste alta este fain daca esti pasionat in egala masura de ski si de sofat. Eu am facut greseala sa plec cu Honda. Egal love + sex + nervi, cale de 4 zile si 4000 de km. Cu opriri in locurile clasice ale transhumantei romanesti catre imperiul austro-ungar. Ex. Timisoara, restaurantul/popasul turistic Paprika, Pandorf, Viena. Data viitoare aleg totusi solutia avion+inchiriat auto loco. Patru zile de drum cu 12 ore de sofat/zi este prea mult pentru mine.

Deci m-am intors si am inceput sa ma uit din nou la stiri😦

Timisoara

Muntii pe acolo

Partiile pe acolo

masinile pe acolo

o casa mai veche

Un gând despre “La Sarbatori birjar, la Sarbatori!

Lasă un răspuns

