Cum mi-am petrecut un week end la magazinul Universal

„Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii” mi s-a parut un titlu genial. Genial de la genul de titlu pe care as fi vrut sa-l dau si eu la un ceva publicistic. „Cum mi-am petrecut sfarsitul week end-ului” este prea banal si pleonastic. Dar are o doza de realism care ii da valoare. Ma gandesc ca prin comparatie cu aberatiile violete care ocupa agenda natiunii in aceste momente, ale mele sunt de-a dreptul inofensive. Sau chiar normale.

Deci vineri seara Baneasa Shopping City. Subtire. „Decat” 3 ore. Iar sambata Afi Palace Cotroceni. Pe indelete. „Decat” 7 ore. Vineri am mai rezistat cum am mai rezistat, cu perspectiva luminoasa a we in fata. Dar sambata a fost prea mult. Dupa 2 ore eram leguma. Singura strategie pe care creierul meu a gasit-o ca sa ma tina intr-o cvasi-normalitate. Cum naiba poate rezista o femeie 50 min intr-un singur magazin? Si 45 in altul? Primele 15 min le poti petrece citind site-urile de stiri pe telefonul mobil. Dar urmatoarele?!? In astfel de momente ii inteleg pe oamenii care se retrag in catatonie si autism voluntar. Este atat de bine..Iti atarni un zambet tamp pe fata si activezi fisierul vocal cu mp3-uri sociale de cuplu: „este superba”, „iti vine perfect”, „grej-ul este”, „bineinteles ca mai pot”, „nu, nu ma uitam la fundul blondei de la casa. asa am eu privirea defocalizata”. samd. Dupa 3 ore esti insa atat de spalat pe creier ca barierele supraeului incep sa se topeasca si mai ai putin si o intrebi ce parere are despre tipa din cabina alaturata. In fine. Afi este gigantic. Aberant de mare. Am cautat 10 min. o toaleta. Si am mai facut 5 pana am ajuns la ea. Iar toate acele hectare de culturi textile erau pline de culegatori. Cred ca erau cateva zeci de mii de oameni. Consumi la fel de multe calorii ca la sala doar dand din coate. Si ferind picioarele. In concluzie, o experienta care merita traita. Si acesta este doar primul val de reduceri. de 50%. Am inteles („cum, chiar nu stiai asta? tu pe ce lume traiesti?”) ca mai urmeaza unul. Tsunami-ul de 70%. Uau..Abia il astept..Poate vine inainte de a interzice parlamentarii sarurile de baie de la dream shop-uri..

Poate din aceasta cauza, poate pentru ca asa era scris deja in astre, sambata seara am avut o revelatie violet spre infra rosu. Dupa ce atunci cand am ajuns acasa si am ingurgitat ceva am naufragiat spatio-temporat (bonus pentru taximetrie si body guarding) in pachetul de National Geographic si Descoperiuri. De data aceasta pe History. O serie despre Univers si ultimele descoperiri facute cu telescopul Hubble. In format HD. Uau. M-am uitat pana pe la 4 dimineata, cand am cazut (de) la datorie cu telecomanda in mana. Genial. Merita din plin. Ca si seria Cosmos a lui Carl Sagan remasterizata. Sau seria BBC narata de Stephen Hawking. Realitatile acestea sunt atat de mari si de spectaculoase incat mintea se opreste la un moment dat cu gura cascata. Unitatile de masura cu care se opereaza si evenimentele din Univers sunt halucinante. Literalmente iti explodeaza perspectiva prin care privesti lumea. Quasarii, Blazarii si Gaurile Negre te fac mai tacut si mai modest. Who the frak am I? WTF am I doing in this fracking huge Universe? Iar in momentul in care aceasta informatie o primesti ca salamul uns cu unt dintre doua felii de paine uscata (shoppingul cea de sus si flacareala violeta cea de jos) socul este si mai mare. Atentie romani! Gaurile negre exista! In doua nuante! Chiar si galaxia noastra are una fix in centru! Calea Lactee este pe un curs de coliziune accelerat cu Andromeda! Doar flecareala violeta ne mai poate salva! Alegeti-va cu grija unde veti petrece sfarsitul Universului!

3 gânduri despre “Cum mi-am petrecut un week end la magazinul Universal

Lasă un răspuns

