doua filme si un iepure

In acest we am vazut o recomandare mai veche a lui Dis si am revazut o recomandare mai veche a mea. Moon si Donnie Darko. Foarte faine amandoua. Moon este un SF soft, de idee, intrebari si de suflet. Cu genetica, peisaje selenare si intrebari etice. Iar Donnie Darko este un mutant metaforic cu motoare si cateva capete luminate (imi este greu sa il pun clar intr-o categorie anume. dar nu ma indoiesc ca cineva o va face). Si de asemenea multe intrebari nocturne. Bizar si apasator. Noroc ca il salveaza finalul. Scuze pentru gluma involuntara 😉 A, era cat pe ce sa uit de dl. Epure. Merita vazut intr-o stare modificata de constiinta. Sau chiar alterata. Pana la urma, oricum totul este doar un vis.

4 gânduri despre “doua filme si un iepure

  1. Cel mai mult la Moon mi-a placut atmosfera a la 2001. Cadrelele alea lungi filmate din capatul coridoarelor hi-tech, sau cele exterioare, un fel de ‘lentoarea spatiului’. Foarte misto ca stil vizual, si foarte Kubrick. Si Sunshine al lui Danny Boyle o oarecum asemanator ca atmosfera, mai ales la inceput.
    Apropo, cica regizorul Moon e fiul lui David Bowie 😀

  2. mihai,
    si mie mi-a adus aminte de 2001. genial. am avut marele ghinion sa il vad la 19 ani si m-a dat peste cap. nu ma gandisem la Sunshine, dar are ceva si din acesta.
    sa inteleg ca pe langa muzica te pasioneaza si sf-ul? am intrat pe blogul tau dar nu m-am prins daca este inca on 😉

  3. n-am mai scris pe el de vreo doi ani, il facusem doar ca sa-mi exersez mana si sa-mi fac un fel de portofoliu de articole. dupa aia m-am angajat la metropotam unde scriam cam despre aceleasi chestii, doar ca pe bani, deci n-am mai continuat si cu blogul. e in adormire deocamdata, dar ar tb sa-l reinviu cat de curand…

    da sunt chiar vechi fan sf, desi nu-s asa la curent cu autorii mai noi pt ca n-am mai citit masiv sf din vremea liceului. iar atunci se gaseau doar clasicii (asimov, herbert, heinlein, clarke, dick, niven, farmer samd). dar ma mai apuca si acum o data la cateva luni cheful si imi iau cate o carte pe care o dau gata intr-o seara/noapte. good fun.

  4. mihai,
    am vazut, de aceea am adus subiectul in discutie. continua, scrii frumos. dezvalui cam mult in comentariile de muzica si film, dar stilul e fain.

Lasă un răspuns

