searba pe deal

de mult nu am mai scris noaptea tarziu. de doua saptamani corectez lucrari si proiecte incepand de la zece seara. am ajuns atat de obosit de aceasta activitate, incat ca sa imi mentin treaza atentia, la 30 min. de lucru bag o pauza de 10🙂 am incercat cu multe sa imi sporesc randamentul: History Channel, gin tonic, greyhound, flotari, abdomene, wikipedia, sf-uri, House. tot nu reusesc sa le mai termin. am zis sa incerc si cu scrisul pe blog. am stat 6 min. sa imi vina un titlu frumos. si tot degeaba. nici intrebarile liricoidice de tip „ce caut eu in viata mea la ora asta?” nu ajuta. se pare ca nici aberarea in public. ma duc sa mai imi fac un tonic. nu sunati. ies eu din cand in cand. revin zilele astea cu o carte sau un film. si mai multa incoerenta. mai bine nu cititi ce am spus pana acum.

9 gânduri despre “searba pe deal

  1. Pingback: Still Alive « La obiect

    • Buna ziua,

      Va rog sa stergeti textul meu scris pe data de 21 noimbrie 2009, la pozitia 21, din speaker’s corner.

      Multumesc anticipat,
      Silviu Cean

Lasă un răspuns

