naumovici style

un interviu in stilul „lupte libere” care l-a consacrat sub alintul tandru „naumo viciul”🙂 are si o sectiune despre studentii care termina scoli cu profil comunicare/publicitate. am zis ca poate va intereseaza sfaturile lui. cel mai important este sa nu abandonati. macar pana trece criza.

5 gânduri despre “naumovici style

  1. Foarte tare. De asta imi place Naumovici, ca merge direct la miezul problemei. Cam ca in spoturile alea pt rosia montana, drept la beneficiu.. ce-i intereseaza pe romani? alea 4 miliarde, n-are rost sa te pierzi in explicatii savante ca oricum nu-s ei prea eco sa le pese de ce nu dauneaza mineritul la mediu.
    In alta ordine de idei, poate ar fi o idee buna sa bagati ceva cursuri de spaniola sau italiana la master, macar sa ne angajam in call centere pana trece criza😀

  2. mihai,
    stiu ca este greu. industria noastra si-a luat-o rau. reduceri de 40-80% de business si personal. dar cel mai grea revelatie postcriza este faptul ca managerii s-au prins ca se pot face bani mai multi cu mai putin oameni dar mai buni, incarcati cu work mai mult.
    apropos de call center, da-mi un mail sa vb.

  3. Am lucrat eu la call-center 2 ani la italieni🙂 e faina atmosfera dar acum si call-center-urile au slabit mult si nu se mai cauta oameni.
    Sunt eu singurul carcotas care vede o lipsa de responsabilitate a tuturor celor ce au ajuns undeva? Un „Je m’en fiche” aratat atat de clar nu cred ca are la baza o dorinta de a motiva.😉
    Chiar as vrea sa stiu cum au inceput „marii” in advertising in Romania (am citit despre vreo 2-3) si… nope, nu un „portofoliu” inventat i-a ajutat (il facem si pe ala daca asa umbla vorba-n sat)
    In fine, se pare ca la noi a face parte dintr-o noua generatie este un handicap, nu un plus. Dar nu-i asa, iubim Romania si va veni si timpul nostru sa fim impocriti si sa le vorbim celor tineri despre ce standarde trebuie sa aiba pentru a ajunge „ca noi” . (nu doar in adv. se intampla oriunde)

    • „Work mai mult”…cateodata stau si ma intreb ce e mai relevant…experienta sau studiile in domeniu…am crezut mereu ca acestea se completeaza..poate chiar asa e…insa atunci cand ai ceva experienta in spate…si tot te trezesti cu usi inchise…caci e criza….si nu te baga nimeni in seama…chiar daca poate ai face si pentru bani mai putini ceva ce cu adevarat iti place…nu e deloc frumos.
      Poate or trece si vremurile astea si om reusi sa ne revenim si noi…caci eu una m-am saturat de oameni care nu apreciaza ceea ce faci…si de usi in nas…si de faptul ca esti nevoit sa lucrezi ceva ce nu iti face placere…doar pentru ca trebuie sa te intretii intr-un fel sau altul!

      Poate Paul chiar are dreptate …poate e chiar un handicap faptul ca facem parte din noua generatie!

Lasă un răspuns

