De ce dorim femelele de Dorobanti?

Am primit zilele acestea din trei surse diferite link-ul catre ultimul post al lui Tudor Chirila despre femeile de Dorobanti. Ceea ce inseamna ca a generat un trafic zdravan, in conditiile in care mesajul a ajuns doar prin ecou la unul ca mine, care nu face parte din target-ul lui obisnuit. Asa ca m-am gandit sa fac la randul meu un mic experiment. Sa comentez pe marginea acestui subiect monden ca sa vad daca modifica traficul acestui blog. Adica pe voi. Strategie „ZOSO style„.

Ca exercitiu de comunicare am tot respectul pentru acest blogohit vaimaiot. Iar daca la baza lui sta un calcul de comunicare&trafic, respectul meu creste proportional. Daca l-a scris din convingere insa, respectul meu scade exponential. Oricat ar fi de „acre” si de „lise” aceste strugurine de pe podgoria Dorobanti, nimeni nu le poate contesta faptul ca au un design deosebit, o mare varietate de SKU-uri, vin in ambalaje premium si sunt expuse in locatii de concept. Si cum sunt din ce in ce mai aproape de convingerea documentata ca „nobody beats psychobiology” (asa cum inteligentul meu coleg Dragos este de parere ca „totul se reduce la IQ” si puternicul Steven Segal ca „totul se reduce la emotii„), cred ca atributul produsului numit „frumusete” aduce beneficii de consumator care justifica deplin actele de utilizare. Sau chiar de cumparare. Asta bineinteles, daca esti in segmentul de consumatori cu sociodemograficele suficient de sus si psihograficele suficient de jos ca sa iti permiti sau sa suporti accesul la categorie. Sau daca pozitionarea ta iti cere sa te iei de targetul la care targetul tau nu are acces. Cel putin inca un numar important de (b)ani.

Concluzia? „Nobody beats psychobiology” Nici macar Mr. Psychographic, nici chiar daca s-ar bate cu Dorobanta in propria bucatarie 😉

Anunțuri

2 gânduri despre “De ce dorim femelele de Dorobanti?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s