„The Future is here” a ajuns si in Romania

Iata o mostra ca viitorul a a juns si in Romania. In acest exemplu, la Cluj. Un proiect foarte util si interesant, cu o solutie tehnica ultramoderna in sprijinul psihologiei. Doar ca numele platformei virtuale mi se pare cunoscut de undeva. „Matrix” or smth. Sau „Noo, Matrix!”. In fine, important este ca s-a oprit si pe la noi. Oare vindeca si de pulsiunea de a face glume proaste? M-as baga si eu la o doza. Din ce in ce mai multi oameni imi spun ca am nevoie 😉

Un gând despre “„The Future is here” a ajuns si in Romania

  1. Buna ziua d-le.Dan Petre,

    Va rog ca textul meu scris pe data de 21 noiembrie 2009,
    la speaker’s corner sa fie sters.
    Eu am incercat sa gasesc modalitatea de a sterge textul si nu am reusit.
    In speranta intelegerii dvs.

    Cu respect,
    ing.Silviu Cean

Lasă un răspuns

