Primavara se numara bobocii

O saptamana care a inceput vineri 19.03 in forta cu seminarul How to win an EFFIE. Ca jurat cu experienta si veteran al acestor seminarii (am fost la toate pana acum) indraznesc sa spun ca a fost cel mai reusit dintre toate. Pot spune cu impacare ca 2010 este anul care marcheaza punctul de maturitate al acestui festival in Romania. Toate interventiile, toate studiile de caz, toate intrebarile, toate comentariile de la seminar au dovedit-o. Si ca la orice lucru de calitate, karma a facut ca numarul participantilor sa fie redus. Exista un echilibru in toate. Comitetul de organizare a facut o treaba excelenta.

Young Professionals-ii si-au ales noua conducere in mod democratic pe 18.03. Atat de democratic, incat chiar si „superviser-ul” lor a aflat dupa. Glumesc. Sa fie activa si sa le creasca norietatea precum..va alegeti voi precumul.

Luni 22.03 a fost sedinta de board IAA. O singura tema: selectia premiantilor evenimentului „premiile de excelenta IAA 2009”. 280 minute de discutii intense si delicate ca un recital de balet Bolshoi la casa de cultura din Kursk. Fascinant. Eu am avut o singura propunere, care nu a trecut. Marturisesc in premiera ca principalul motiv pentru care ma bag periodic in comitete si comitii este fascinatia pentru a vedea natura umana „la lucru” in cat mai multe etaje pe verticala sociala. Ma ajuta sa raman buddhist cel putin 3 vieti de acum incolo🙂 Aaa..inca ceva: „Eu sunt multumit!”

Joi 25.03 avem doua evenimente importante: XXX Top Clasified si Premiile de Excelenta IAA.  Noroc ca sunt unul dupa altul. Premiile de excelenta incep la 20:00 la sala Tinerimea Romana. Canta Harry Tavitian. Dupa se ramane la baut&comentat una alta. De regula se barfesc premiantii si se injura boardul care a ales din zecile de propuneri „decat” 12.

Vineri 26.03 avem de la 17:00 la Carturesti (Patria) seminarul „Brandient 101 minute despre design”. Care deschide expozitia cu acelasi nume. Care merita vazuta. Este istorie. Am sa merg si eu dimpreuna cu cativa studenti de-ai mei. Acum este ocazia mult visata de a ma razbuna pe Kit. Sa ii fac cateva poze proaste in timp ce evanghelizeaza. In care sa nu se vada mai nimic. Pe care le prelucrez apoi in Photoshop in sepia ultramarin de Marianne🙂 (groapa, that is..). Iata si afishul oficial.

Sambata 27.03 avem examen final al Modulului I al Scolii IAA. De dimineata pana seara pe plantatie. Cred ca atunci voi avea mai mult timp sa scriu pe blog. Intre timp am mai citit cate ceva. Si am vazut si cateva filme. Serioase, ca la The Universe am ajuns la seria 3 si nu va mai plictisesc cu astrofizica.

Sa ne vedem cu bine dupa Petrecerea C(u)antelor, Stringurilor si altor Minoritati Conceptuale!

Un gând despre “Primavara se numara bobocii

Lasă un răspuns

