Cu stiloul pe campii

Sunt intr-o perioada foarte aglomerata la job in care nu prea apuc sa scriu. Asa ca am sa ma bazez pe ce am scris pentru altii. In cazul acesta Capital. Si, pentru prima oara in istoria mea, articolul a fost preluat de Hotnews. Pentru comentarii si opinii critice la adresa ideilor sau subsemnatului, feel free aici sau pe tatami. Mi-am reinceput antrenamentul de ceva vreme. In curand vom avea si dovada video😉

6 gânduri despre “Cu stiloul pe campii

  1. O, Doamne. Nu citi comentariile. Mai bine citeste niste SF-uri si mai baga niste reviews.🙂

    Off-topic: Ai luat DX?

  2. dis,
    le-am citit😦 m-ai facut curios si le-am citit..sunt o maimuta alba si curioasa, programata genetic sa exploreze. what am I going to do?!? viata mea nu mai are rost..ma simt un sinucigas nehotarat. sau poate ca nu?🙂
    am pe lista cateva carti, dar nu am apucat sa imi aduc mintile acasa ca sa scriu in pace. dar am de gand sa fac asta in vacanta. stay tuned!

  3. turkish,
    chiar ca aveai dreptate cand ziceai in gluma acum 1 an ca o sa ajungem in curand sa vb unii cu altii via blog sau mess, chiar daca suntem la 3 m distanta unul de altul aprox. 10 ore/zi. well..ai avut dreptate🙂 am avut bugetul de entertainment dezechilibrat luna trecuta si am zis sa fiu mai auster. dar dupa asceza de Paste imi revin si imi fac iarasi de cap

Lasă un răspuns

