1 Mai aglomerat ca altul..

Asa cum le sade bine o-vrie-rilor adevarati, comemorez prin munca sarbatoarea pentru care de-a lungul vremii s-au inghitit milioane de hectolitri de bere si s-au halit miliarde de mititei. Pentru cateva zile sunt la Cluj cu un proiect. Tocmai bine pentru a nu putea fura o zi inainte sau dupa we ca sa pot pleca si eu la mare sau la munte. Din pacate am foarte putine evenimente care merita relatate. „Decat” era sa imi sparg singur nasul in porcbagajul loganului taximetran cu care m-am dus la aeroport si era sa stau in picioare in avion. Obisnuit de la Honda mea ca porcbagajul odata impins in sus sa si ramana acolo, m-am avantat hotarat si adormit cu capul inainte. Taximetristul nu s-a mai obosit sa se dea jos sa imi scoata bagajele. Era ocupat sa vorbeasca la telefon cu un prieten despre cum se fac sarmalele adevarate. Ocazie cu care am aflat secretul suprem al acestora: „totul e in varza, fratele meu”. Total de acord. Totul e (in) varza. Surpriza insa. Acesta a ricosat elastic si a revenit la intalnirea cu o parte din mine mai punctual decat a fost intreaga masina cu cateva zeci de minute mai devreme. Toate aceastea in incercarea (zadarnica) de a mai recupera 10 secunde din minutele de intarziere peste ddl-ul de imbarcare.  Asa ca daca ma veti vedea cu nasul vanat in urmatoarele 10 zile (cam atat ma tine pana isi revine dupa o lovitura directa) sa stiti ca nu este de la o confruntare directa de idei. Sau de la antrenamentele de aikido, BJJ si jiu jitsu pe care mi le-am reinceput de ceva vreme. Dar despre asta in curand pe larg.

Abia apucara lacrimile-mi a se usca pe obraz (daca inca mai ai piramida nazala nesparta loviturile la nas declanseaza reflexul lacrimar si sangerare abundenta) ca tzup o alta surpriza. De data asta in avion. Locul meu era deja dat. Aici e ca la cinema, dar mult mai politicos. Regula „primul venit, primul servit”. Dupa cateva minute de asteptare resemnata si umila pe culoar in care imi ochisem deja un culcus in plasa de bagaje de mana si imi construisem trei pick up line-uri ca sa conving o stewardesa sa impartim scaunul ei pliant, problema mea a primit o solutie fericita: un loc la clasa I. Wow. Chiar in dreptul elicei. In cele 60 de minute de zbor am rulat cateva zeci de scenarii apocaliptice pentru mine in care una din pale, sau chiar inteaga elice, ieseau de pe ax sau din butuc si se indreptau catre mine. Iar eu incercam sa le evit printr-o eschiva fulgeratoare. In 99 de cazuri din 100 nu reuseam. Brrrr..

Asa ca dupa acest 1 Mai nu voi avea povesti de crapa si pahara. Cel mult cronici de film si carte. Macar voi Sa munciti bine! Pardon. Sa va distrati bine!

Un gând despre “1 Mai aglomerat ca altul..

  1. macar tu n-ai ajuns la spital sa-ti faci radiografie dupa ce te-ai lovit singur cu capul de o etajera din propria ta casa, in timp ce bagai un stecher in priza ;))
    been there, done that acum vreo 10 zile!

Lasă un răspuns

