Oops..I did it again..

Dupa cum va spuneam mai de mult, intre 12 si 14.05.10 are loc congresul IAA. La Moscova. La care particip si eu, alaturi de o mica dar vioaie delegatie romaneasca. Planificare serioasa, tot ce trebuie in astfel de situatii. Mai putin in cazul meu, care de data aceasta m-am „organizat” singur. Big mistake🙂 Intre data intrarii in Rusia si cea de pe viza mea exista o mica diferenta de o zi. Asa ca la Dusseldorf, aeroportul de legatura, nu m-au lasat sa ma urc in avionul de Moscova. Complicatii cu transferul de pe o zi pe alta, recuperare bagaj, hotel and stuff. Si iata-ma naufragiat in acest frumos si bine organizat  oras(el) german, batand strazile in asteptarea plecarii in cele din urma catre Moscova. Sper sa ajung cu bine. Povestesc mai multe dupa ce ma vad ajuns intreg si sanatos la hotel. Mai ales despre congres, se anunta unul tare. Daca nu ma imbata gazdele conform obiceiului pamantului, mi-am propus a va tine la curent in fiecare zi cu ce se intampla acolo.Mi-am luat si aparatul foto, sper sa prind macar un cadru cu presedinto-premierul. Ma ingrijoreaza putin ca ajung in ziua paradei militare, dar sper sa nu se dea cu jet-urile pe langa bietii pasageri🙂 Abia astept sa vad Kremlinul luminat de noapte. Pe dinafara😉

Un gând despre “Oops..I did it again..

  1. Sigur o sa tii minte acest congres🙂 Asteptam cu infrigurare o relatare de la fata locului🙂 Si poze, bineinteles.

Lasă un răspuns

