In sfarsit..

Am avut confirmarea ca sunt pe drumul cel bun. In fotografie. In mod spontan si neprogramat, am facut o fotografie mai frumoasa decat cea din baza de date a unei televiziuni de stiti. Scuze, de stiri.

Mi s-a parut o coincidenta semnificativa. De curand  am inventat un exercitiu pentru mine (probabil exista deja si are un nume, dar nu am aflat eu inca): inainte de a incepe sa fac fotografii cand ajung intr-un loc imi cumpar un album „oficial” si ma pun in aceleasi unghiuri si momente ale zilei ca sa vad cat de aproape de original imi ies.

Fotografia mea.

Fotografia lor. Si linkul.

Lasă un răspuns

