In vacanta

Da. In vacanta. Anul acesta m-am hotarat sa fac un experiment si sa plec mai devreme decato faceam de obicei. Asa ca dimpreuna cu Turkish si Mintea Omului am inchiriat o vila in Creta unde zacem la soare cu berea intr-o mana si cartea in alta. Eu mai am si aparatul foto🙂 Pana ma dezmeticesc si imi gasesc timp sa mai scriu despre ce se petrece pe aici si ce carti am mai citit are sa mai dureze. Doar dupa doua zile m-am prins ca avem si wireless si pot sa intru pe net🙂

Portocala mecanica

Ocupatia favorita de vacanta

6 gânduri despre “In vacanta

  1. Totally off-topic🙂

    Dan,

    Ca tot cautai seriale gen the Universe, un nou serial ff interesant : Through the wormhole with Morgan Freeman.

Lasă un răspuns

