Mare este Gradina Carpatilor! Sa speram ca multi turisti ii vor si sari gardul.. ;)

Presele vuiesc despre noul brand turistic de tara al Romaniei. Sub generosul semn al frunzei curentului „verde” conceptul/pozitionarea este „Explore the Carpathian garden”. Mai multe detalii aici. Pentru si mai multe detalii, amanunte si comentarii va fi suficient sa lasati televizoarele deschise in urmatoarele zile. Intuitia-mi „educata” imi spune ca vor curge rauri de pixeli pe malurile acestui subiect. Printre subiectele pe care le vad venind ca o moara pe Siret se numara: (1) relevanta mesaj per target (turisti straini vs. turisti autohtoni); (2) diferentiere fata de alte tari din regiune care au si ele bucati de Carpati pe teritoriul lor; (3) sustinerea promisiunii brandului de catre produs (gradina, verde, natura, puritate etc. ale brandului vs. caracteristicile functionale ale produsului „locatii turistice din Romania”); (4) ROI – Return of Investment (investitie in campanie vs. banii adusi de turistii atrasi de pozitionare, adica backpack-eri exploratori vs. familisti din clasa medie europeana sau bogatani arabi sau rusi); (5) diverse cestii de politichie (sinistresa Elena fata cu reactiunea); (6) buget si fonduri (origini, dimensiuni, alocare); (7) comparatie cu conceptele anterioare si pastrarea continuitatii (land of bad choice, mereu surprinzatoare etc.); (8) negativarea conceptului (misthouri, contestari etc.); (9) AOB-Any Other Business (procesul de selectie, elemente tehnice si procedurale etc.). Probabil vor fi mult mai multe. Dar oricum este vara si ne plictisim, n’asha? Deci sa insfacam six pack-ul intr-o mana si telecomanda in cealalta, sa ne lasam usurel pe spate in fotoliu pana ne intra arcurile in fund, sa ne scarpinam pe burta si sa dam pe canalul „Turismus: Green and Sand„. Una din micile mele placeri meschine si malevolente (de care imi este foarte rusine de fiecare data cand imi fac bilantul de starsit de an..) este sa urmaresc pletora de specialisti si comentatori avizati ai domeniului numit branding facand ceea ce stiu ei mai bine: „talk the talk”🙂 Din acest punct de vedere am ajuns sa il respect pe Mazare Tomitanul. Pentru ca vorbeste simplu si clar ca un baiat de cartier din Cidade de Deus. Si pentru ca aduce in discursul public oficial o idee atat de subversiva si incorecta politic incat a fost expusa pana acum (chiar si pe acest blog, marturisesc cu rusine..😉 doar in gluma: utilizarea resurselor umane competente in turismul autohton!

Sa turistiti bine!

P.S. intre timp mai mai gasit dezvoltari ale subiectului. triste din pacate. bravo piticu.ro. multumim pentru semnalizare😦

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s