Ia canul meu si du-te!

Cealalta replica celebra cu care as fi putut incepe acest post ar fi fost „Dau regatul meu pentru un can!” Stiu..Previzibil, banal si lipsit de creativitate. Nu am insa nicio scuza. Nu sunt nici art, nici copy, nici grafician, nici dtpist. Nici macar student nu mai sunt 😦 Doar frustrarile ma mai imping din cand in cand la incercari futile in aceste zone 😉

Asha..Si acum mesajul. Grolsch (berea, nu domnul) face un experiment. Adica un concurs. Pentru designul noii cutii de bere pe care o va lansa in curand. Daca aveti competente, inspiratii sau doar impulsul de a experimenta, feel free sa intrati pe site la sectiunea gcanbattle si incordati-va muschii creativi. Dupa ce cititi bineinteles specificatiile tehnice si regulamentul de joc. Pe langa recompensa financiara (deloc neglijabila, cat pentru o vacanta in doi la Ibiza pentru doua saptamani cu stimulente la liber si fara incordari), ceea ce conteaza cu adevarat este gloria. Si accesul la oportunitatea de a demonstra ca poti. Ca profesionist sau amator (student, masterand, YP-ist etc.).

Am in posesie un six pack cu blank-uri. Dovada mai jos. Daca cineva dintre voi crede ca il poate ajuta o monstra goala pentru inspiratie 3D, dati un semn mai jos. Primii 5 haiduci interesati pot veni sa ia acasa (cu consimtamant..) pe una dintre ele. Pe a 6 o pastrez eu pentru activitati experimentale.

Make me proud of my six pack!

2 gânduri despre “Ia canul meu si du-te!

Lasă un răspuns

