Nu m-am putut abtine..

Si un SF mic de infanterie: The Windup Girl de Paolo Bacigalupi. Mai intai de toate multumirile cuvenite lui Dis pentru recomandare si punere in posesie, de peste mari si tari. Superba si ca idei si ca stil de scriitura. Imaginati-va Thailanda peste o suta si ceva de ani. Intr-o lume post apocaliptica in care experimente genetice scapate de sub control au produs virusi si boli mortale pentru oameni, animale si plante. In care unitatea de masura este caloria. In care cea mai pretioasa bogatie este rezerva de seminte „vechi” pentru ca doar acestea mai pot tine in viata omenirea pentru cateva generatii. In care hidrocarburile au fost de mult consumate. In care energia mecanica/cinetica este cea mai populara forma de energie. In care o noua specie de oameni imbunatatiti genetic asteapta, iar una de feline Chesire a inlocuit deja banala pisica. Iar peste si prin toate natura umana: ambitii, violenta, iubire, incapatanare, dorinta de putere, speranta, instinct de supravietuire. Merita. Sa cititi bine!

5 gânduri despre “Nu m-am putut abtine..

    • daca mai ai recomandari, pls. posteaza. este atat de urat si trist in Romania in aceasta toamna incat simt nevoia sa plec mai departe decat de obicei. mi-am lasat pt sarbatorile de iarna integrala gene wolfe si pana atunci nu prea mai am ce citi. imi comand acum de pe bookdepository cateva bacigalupi si hamilton, dar simt nevoia de hard space saga. any thoughts? thx🙂

  1. Ai citit John Scalzi seria Old Man’s War? Apoi ar mai fi Gary Gibson, Eric Brown. Ti-am mai spus de unul din preferatii mei, Jack McDevitt. El are doua serii, una mai politista asa (Alex Benedict), alta (seria Academy) mai hard nitel. Plus cateva cati separate, e.g., Infinity Road, Moonfall.

    Apoi mai clasicii: C.J. Cherryh si Lois Bujold. Sunt serii lungi care o sa te tina. Le-ai citit?

Lasă un răspuns

