daca doriti sa criticati

am scris un mic articol pentru capital. daca doriti sa criticati, o puteti face aici sau direct pe site. va multumesc ca existati🙂

8 gânduri despre “daca doriti sa criticati

  1. Surprinzator, sunt comentarii ok, nu te-a injurat inca nimeni🙂 Mereu ma amuza cand vad comentarii la cate un studiu de genul: „studiul e corect si eu fac asa” sau „studiul e varza, nu se aplica in cazul meu si al prietenilor mei”. Really? Avem nevoie de educatie in scientific thinking. Asta pe langa la alte tipuri de educatie.

    • dis,
      si eu am fost surprins. placut, that is🙂 apropos de gandire stiintifica pe Dragos il bate gandul sa faca un curs de tip Carl Sagan la noi la scoala🙂 si l-am auzit pe decan prognozand un master pentru cercetatori si profesori din invatamantul superior. sunt curios daca se va misca ceva. pentru asta sa ne rugam la sfanta Paraschieva😉

      • Asta trebuie sa inceapa din scoala generala. Daca incerci asa ceva in scoala generala, iti sar popii in cap🙂 Si aici sunt state unde unii nu vor sa predea teoria evolutiei in scoli. Hmm, poate tragem un studiu cu public understanding of science.

      • mai ceva ca maimutele🙂 ni se intampla sa dezbatem adesea tema asta la sedintele noastre de aberatii. am incheiat cu concluzia ca este nevoie de religie ca sa ii tina pe unii oameni ocupati. iti dai seama ce s-ar intampla daca toti acestia ar avea brusc timp sa fie prezenti in viata sociala?!?🙂 glumesc. ar fi superb sa ne concentram energiile catre stiinta. probabil singura noastra salvare ca specie..

  2. Traim intr-o criza continua, adica totul curge. Chiar si in perioada comunista un economist maghiar a scris o carte care se intitula „Antiechilibru”. Poate doar iluziile noastre raman aceleasi.

Lasă un răspuns

