They’ve Lost me in the end..

Am terminat nu de mult si ultima serie din Lost. Pe cat de mult mi-a placut in timpul, tot pe atat m-a dezamagit la final. Vreo 30 min de peltea americaneasca cu big happy family, muzica de curs mucii pe nas, filmari de tip luminita de la capatul tunelului si ceva ghiveciologie new age cu fizica cuantica (sau invers). Singurul lucru care ma opreste sa comentez spoiler alert style (desi ma arde degetul) este respectul pentru cei care inca nu l-au vazut. Si care au dreptul fundamental de a se enerva si singuri. Dar daca ma provoaca cineva la posturi va spun tot 🙂 Si ce sperante mari aveam..extraterestri, realitati paralele, teoria stringurilor..Cand colo, un fel de asgskhagbleah..Mai bine vedeti japonezul din postul urmator.

4 gânduri despre “They’ve Lost me in the end..

  1. Mda, same here. Mare dezamagire. Dar I enjoyed the ride, asa ca-i pot ierta.

    Daca vrei universuri paralele, cauta Fringe, mie imi place mult. Plus Caprica si Stargate Universe.

    • am notat cu pixul pe hartie ca in digital le uit dupa doua saptamani 😦 multam de recomandari! deocamdata bag lie to me, mad man si starwars desene animate. plus japoneze 🙂

  2. Acum a mai inceput un serial de care toata lumea zice ca e noul Lost. E sf clar asa ca nu risti finaluri gen Lost. The Event. Abia 5-6 episoade au fost difuzate.

    Bagi anime? Am tone de recomandari. Eu le-am descoperit recent, si am vazut cateva excelente.

Lasă un răspuns

